بانوی شفیعه قمی تجلی تمام نمای حضرت فاطمه(س) است/ ضرورت ایجاد اشتغال و درمانگری جهادی گرانی
کد خبر: 3729603
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
آیت الله صفایی بوشهری:

بانوی شفیعه قمی تجلی تمام نمای حضرت فاطمه(س) است/ ضرورت ایجاد اشتغال و درمانگری جهادی گرانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حضرت معصومه(س) تجلی تمام نمای حضرت فاطمه زهرا(س) است و مقام بانوی شفیعه قمی چنان است که حضرت امام جعفر صادق(ع) قبل از متولد شدن حضرت موسی بن جعفر(ع) از بینش والا و ولایتمداری حضرت معصومه(س) سخنانی بیان کرده است.

بانوی شفیعه قمی تجلی تمام نمای حضرت فاطمه(س) است/ ایجاد اشتغال با پیوست های فرهنگی در بوشهر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر 22 تیر در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی نتیجه اش سعادت، رستگاری، نجات و کمال انسان است، اظهار کرد: خداوند رحمان بر آموزه های زندگی بر اساس عقلانیت و بینش دینی در قرآن بسیار اشاره و تاکید کرده است که ای انسان ها خردورز و اندیشمند باشید و مطابق با هوای نفس خود زندگی نکنید و بدین جهت است که انسان باید در هر کار تعقل کند و بنابراین عقلانیت یکی از درجه های انسان عاقل است.

درجات انسان باتقوا و متفکر

وی در ادامه خداشناسی، دشمن شناسی، آخرت بینی و دل نبستن به حیات دنیوی را از درجات انسان باتقوا و متفکر خواند و افزود: انسان مومن باید خدای خود را بشناسد و اطاعتش کند و کسانی که خداشناس باشند، خداوند سبحان در هر دو دنیا به او پاداش می دهد و نسبت به انسان بسیار مهربان است و آنچنان که نجات می دهد و در مقابل کیفر هم می کند.

تقوا کلید رستگاری و طریق جلب محبت های ویژه خداوندی است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تقوا کلید رستگاری و طریق جلب محبت های ویژه خداوندی است، اضافه کرد: انسان مومن می بایست دشمن خود را بشناسد و با دشمن خود دوری گزیند و دنبال امور نفسانی و دنیوی نباشد و یک فرد مومن باید بشناسد و متوجه باشد که دنیا دار و محل عبور است و حیات دنیا برای هیچ کس مانا نیست و انسان ها باید این را بدانند که مرگ را در پیش دارند و سعی کنند آخرت خود را در این دنیا کامل کنند و زیرا حیات دنیوی روزی به پایان می رسد و قیامت به پا خواهد شد.

اندیشه های مخوف آمریکا و اروپا در مسئله برجام به منظور تحمیل جنگ اقتصادی

آیت الله صفایی بوشهری به تحلیل سوء پیشینه بی کفایتی و غیر قابل اطمینان بودن تاریخ حیات اروپا پرداخت و تصریح کرد: برجام اروپایی به عنوان یک دیو نافرجام باقی ماند و در این رابطه خیلی ها فکر می کردند که می شود با اروپایی ها برجام را ادامه داد، ولی بعد از ارائه بسته برجام اروپایی، مشخص شد که آمریکا و اروپا اندیشه مخوف بر سر دارند و به دنبال نفوذ و تحمیل جنگ اقتصادی به کشورهای اسلامی را دارند.

حضرت معصومه (س) تجلی تمام نمای حضرت فاطمه زهرا(س) است

نویسنده کتاب «انوارالهدی» با بیان اینکه حضرت معصومه(س) تجلی تمام نمای حضرت فاطمه زهرا(س) است، بیان کرد: مقام بانوی شفیعه قمی چنان است که حضرت امام جعفر صادق(ع) قبل از متولد شدن حضرت موسی بن جعفر(ع) از بینش والا و ولایتمداری حضرت معصومه(س) سخنانی بیان کرده است.

تهاجم جهان سلطه به حریم بانوان مسلمان با ترویج فرهنگ بی عفتی و بی حیایی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف صیانت از حریم عفت بانوان است، عنوان کرد: غرب به دنبال به ابتذال کشیدن حریم قداست و عفت جامعه بانوان کشورهای اسلامی بوده است و جهان سلطه با ترویج فرهنگ بی عفتی و بی حیایی قصد تهاجم به حریم بانوان مسلمان کشورهای اسلامی منطقه را دارد.

شورای نگهبان حافظ آرمان های انقلابی و اسلامی

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با ابراز اینکه شورای نگهبان یک نهاد حافظ آرمان های انقلابی و اسلامی است، اظهار کرد: شورای نگهبان یک ضرورت انقلابی است که حافظ اسلامیت، انقلابی ماندن و عدم نفوذ بیگانگان است.

درمانگری جهادی گرانی کاذب بازار کالا

خطیب جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه مسئولین باید خدمتگزار و خدمت رسان مردم باشند، گفت: از نشانه های اصولی و مبنایی رئیس یک قوم آن است که بیشتر به مردم خدمت می کند و لذا مسئولین استانی ضمن نظارت بر بازار عرضه تمامی کالاها، باید گرانی های کاذب و بی رویه را به شیوه جهادی درمانگر باشند.

پیشگیری اصل مهم در کاهش آسیب های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی

وی در پایان با بیان اینکه پیشگیری اصل مسلم مدیریت است تا جامعه آسیب های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمتری را ببیند، اظهار کرد: مسئولین استانی به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفاده از نیروهای تحصیل کرده متخصص بومی پیوست های فرهنگی را در شهرستان های جنوبی بوشهر به منظور ایجاد شغل اجرا کنند و در خدمت توسعه و صنعت استان بوشهر باشند.

حامد فکوری

captcha