استغاثه به امام زمان (عج) و راز انار
کد خبر: 3729656
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
در «سرود سرخ انار» مکتوب شد؛

استغاثه به امام زمان (عج) و راز انار

گروه ادب ــ کتاب «سرود سرخ انار» داستان مردم شهری از بحرین است که برای رفع مشکل خود در دفع ظلم حاکم به امام زمان (عج) توسل کردند.

استغاثه به امام زمان (عج) و راز انار

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ «سرود سرخ انار» اثر الهه بهشتی به کوشش انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر شده است. در مقدمه این اثر می‌خوانیم: ضرورتی که توجه نسل جوان به داستان و رمان به وجود آورده است، مرکز مطالعات و تحقیقات صاحب‌الزمان (عج) را بر آن داشت تا با استعانت از حضرت حق و استمداد از حضرت بقیةالله الاعظم این شیوه را در راستای نشر و گسترش معارف آن امام به استخدام خود درآورد.

انتشارات مسجد مقدس جمکران با استفاده از منابع تاریخی و روایی و دست یاری دراز کردن به سوی نویسندگان متعهد و مسلمان به شرح و تعریف ملاقات‌های برخی از افراد با امام زمان (عج) و عنایت‌های ویژه ایشان به جامعه تشیع پرداخته است.

این اثر داستان مردم بخشی از بحرین را بیان می‌کند که به جور حاکم مبتلا شده و مجبور بودند که دست از دین‌شان بردارند و چنانچه این کار را نمی‌کردند،‌ جان و مال‌شان از سوی حاکم در خطر خطر می‌گرفت. جمعی از مردان در مسجد جمع شدند و در نهایت به دنبال راه‌حلی بودند و سه روز برای این کار مهلت داشتند. سرانجام به پیشنهاد محمد بن عیسی قرار شد که به امام زمان (عج) توسل کنند و سه نفر از مؤمن‌ترین افراد شهر به بیابان بروند و طی سه شبانه‌روز به راز و نیاز و دعا بپردازند و از امام یاری بطلبند... .

این اثر در سه هزار نسخه، به بهای 28 هزار ريال به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

captcha