از مسجد تا شهادت/ نگاهی به زندگی شهید کلاته نایبی
کد خبر: 3729675
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

از مسجد تا شهادت/ نگاهی به زندگی شهید کلاته نایبی

گروه اجتماعی - شهید کلاته نایبی دلاورمرد نیروی انتظامی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح در کویر شهرستان خوسف به درجه رفیع شهادت نائل شد، شهیدی که نه تنها افتخاری برای خطه کویری خراسان‌جنوبی بلکه باعث سربلندی ایران اسلامی است.

از مسجد تا شهادت

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، هفتم آبان ماه سال گذشته شاهد خبر شهادت یکی از غیورمردان نیروی انتظامی استان بودیم. شهید ستوان یکم محمد کلاته نایبی، دلاورمردی است که در دفاع از وطن و در لباس مقدس نیروی انتظامی به شهادت رسید.
این دلاورمرد نیروی انتظامی استان در درگیری با اشرار مسلح در کویر شهرستان خوسف به درجه رفیع شهادت نائل شد، شهیدی که نه تنها افتخاری برای خطه کویری خراسان‌جنوبی بلکه باعث سربلندی ایران اسلامی است.

از مسجد تا شهادت
با مادر این شهید هم کلام شدم. او با تمام وجود به فرزندش و افتخاری که برای میهن آفریده افتخار می‌کرد.
فاطمه علی‌آبادی، مادر شهید کلاته نایبی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: فرزندم 34 ساله بود که به فیض شهادت نائل شد.
وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی فرزند شهیدش، افزود: پسرم بسیار مهربان و خوش قلب و محبوب فامیل بود و از کودکی به همراه پدرش نمازش را در مسجد می‌خواند و انس با مسجد و نماز اول وقت در تمام دوران زندگی با او بود.

از مسجد تا شهادت
علی‌آبادی با اشاره به اینکه فرزند پسرم چهار ساله بود که پسرم شهید شد، تصریح کرد: پسر کوچکش نیز بسیار به راه پدرش علاقه دارد و امیدوارم در آینده نیز راه او را ادامه دهد.
وی با بیان اینکه فرزند شهیدم با عشق کار می‌کرد، خاطرنشان کرد: از جامعه انتظار داریم که فرزندان خود را با تربیت قرآنی پرورش دهند تا مدافعان خوبی برای وطن باشند.

این مادر شهید یادآور شد: تربیت اسلامی و قرآنی فرزند نقش پررنگی در هدایت آنان به راه مستقیم دارد که باید مورد توجه والدین باشد.
زهرا حمیدی
انتهای پیام

captcha