توزیع یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3729707
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
همزمان با دهه کرامت؛

توزیع یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان ساکن مناطق روستایی و شهری استان توزیع می‌شود.

توزیع یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان سیستان‌وبلوچستان

محمدرضا میری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: همزمان با ایام دهه کرامت که از 24 تیرماه آغاز شده و تا 3 مردادماه ادامه دارد، یک‌هزار سبد غذایی بین مددجویان ساکن مناطق روستایی و شهری استان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه توزیع سبدهای حمایتی به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: ارزش هر سبد غذایی 100 هزار تومان است که از محل اعتبارات این نهاد تأمین شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بیان کرد: خانوارهای تحت حمایت که بنا بر اطلاعات موجود در سیستم جامع، پرونده معیشت آنان فعال است و همچنین خانوارهای نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند، مشمول این سبد غذایی هستند.
میری با بیان اینکه تخصیص اعتبارات مناطق محروم به صورت صد درصد است، اظهار کرد: سیاست‌های این نهاد تعامل با مجموعه دولت و هدف گذاری سیاست‌های این نهاد مبنی بر فقرزدایی بوده، به‌طوری که پیگیری و تلاش مسئولان و حضور مستمر آن‌ها حاکی از تلاش برای محرومیت زدایی است.

انتهای پیام

captcha