برپایی نمایشگاه نقاشی و پوستر«دلدادگان مشعر» در نگارخانه‌های حوزه هنری
کد خبر: 3729712
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

برپایی نمایشگاه نقاشی و پوستر«دلدادگان مشعر» در نگارخانه‌های حوزه هنری

گروه هنر ــ «دلدادگان مشعر»عنوان نمایشگاه نقاشی و پوستری است که با موضوع حج قرار است از فردا یکشنبه در دو نگارخانه عالی و خانه عکاسان ایران برپا شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی و پوستر«دلدادگان مشعر» در نگارخانه‌های حوزه هنری

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری  با همکاری خانه عکاسان ایران با موضوع «حج» نمایشگاه نقاشی و پوستر با عنوان «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکسی را به ترتیب در گالری «ابوالفضل عالی» و گالری شماره یک خانه عکاسان برپا خواهد کرد.

در توضیح برپایی این نمایشگاه آمده است:

حج، عبادتی واجب و از فروع دین اسلام است. حج مجموعه‌‌ای از اعمال است که در ماه ذی‌الحجه، در شهر مکه و اطراف آن انجام می‌شود. مراسم حج بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان است. گروه‌هایی از تمام فرقه‌های اسلامی در ایام حج در مکه گرد هم می‌آیند. اهمیت این موضوع میان مسلمانان جهان و نزدیک شدن به برگزاری مناسک حج واجب در ماه «ذی‌الحجه» مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و خانه عکاسان حوزه هنری را بر آن داشت که اقدام به برگزاری نمایشگاهی با موضوع «حج» کند. به این ترتیب نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس با موضوع «حج» در گالری «ابوالفضل عالی» و گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری برپا خواهد شد.

نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و نمایشگاه عکس«حج» از فردا یکشنبه  24 تیرماه الی 7 مردادماه سال جاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 میزبان علاقه‌مندان هنرهای تجسمی خواهد بود.

لازم به ذکر است، آیین بازگشایی نمایشگاه نقاشی و پوستر «دلدادگان مشعر» و  نمایشگاه عکس«حج» یک‌شنبه 24 تیرماه ساعت 11 در گالری «ابوالفضل عالی» و گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

 

captcha