کتاب‌های منتخب جشنواره رضوی؛ زمینه‌ساز آشنایی کودکان با سیره ائمه(ع)
کد خبر: 3729748
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

کتاب‌های منتخب جشنواره رضوی؛ زمینه‌ساز آشنایی کودکان با سیره ائمه(ع)

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، گفت: مطالعه کتاب‌های منتخب برای هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی آشنایی کودکان با سیره زندگانی ائمه اطهار را فراهم می‌کند.

کتاب‌های منتخب جشنواره رضوی؛ زمینه ساز آشنایی کودکان با سیره ائمه(ع)
به گزارش ایکنا از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، امروز ۲۳ تیرماه با در بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین شهر تعامل دستگاه‌های اداری شهرستان مشکین شهر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره رانشانه همگرایی این نهاد‌ها در ترویج فرهنگ رضوی و کتاب خوانی دانست و گفت: این جشنواره به صورت سه سال متوالی در سطح کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود و هرسال نیز پربار از سال‌های گذشته مورد استقبال قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه امسال نیز همزمان با سراسر کشور هشتمین جشنواره سراسری رضوی با برگزاری مسابقات کتاب خوانی در بخش‌های کودک و نوجوان و بزرگسال و به دو صورت اینترنتی و مکتوب برگزار می‌شود افزود: در این دوره ۷ کتاب در بخش‌های مختلف انتخاب شده که کودکان در بخش مسابقه نقاشی و بزگسالان نیز در بخش مکتوبو اینترنتی می‌توانند شرکت نمایند.
صادقی، رئیس کنابخانه های عمومی مشکین شهر نیز دراین دیدار به اجرای طرح‌های خلاقانه در این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: ساخت ماکت مربوط به مسیر حرکت امام رضا (ع) از مدینه به خراسان و ایجاد بخش یادمان از هشتمین جشنواره و قصه خوانی از کتاب‌های منتخب برای کودکان اشاره کرد و گفت؛ قصه خوانی از کتاب‌های منتخب برای کودکان موجب آشنایی آنان سیره زندگانی ائمه و الگوبرداری از سبک زندگی امام رضا (ع) می‌شود.
صادقی یاد آور شد: امسال جوایز قابل توجهی برای شرکت کنندگان در بخش خانوادگی و انفرادی به صورت ملی در نظر گرفته شده است. ودر سطح شهرستانی نیز از منتخبین با اهدای هدایا تجلیل خواهد شد و مسئولین دستگاه‌های اداری برای تامین هدایای منتخبین شهرستان قول مساعد دادند.

انتهای پیام

captcha