افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان
کد خبر: 3729749
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
24 تیرماه برگزار می‌شود؛

افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان همزمان با هفته جاری خبر داد.

 افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش بانوان
زبیده بیگلری، کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم از قبل از ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان بنا بر آمادگی ادارات اوقاف و امور خیریه هر شهرستان آغاز شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات در مشهد نیز از 11 تیرماه آغاز و تا 13 تیرماه ادامه داشت و اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی مشخص شد.
بیگلری تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان همزمان با 24 تیرماه با حضور مسئولان استانی و جامعه قرآنی از ساعت 18 تا 20 در مجتمع فرهنگی- آموزشی فدک برگزار خواهد شد.

آغاز رقابت مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در بخش خواهران 
کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به اینکه مرحله استانی مسابقات معارفی قرآن کریم برگزار شده، قرعه کشی جوایز این دوره از مسابقات در مراسم افتتاحیه انجام خواهد شد.
وی افزود: در مرحله استانی مسابقات معارفی که 21 تیرماه همزمان با سراسر استان برگزار شد، 95 متسابق از مشهد در رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، تفسیر سوره حجر و نحل ، حفظ احادیث و نهج البلاغه با سایر متسابقان استان به رقابت پرداختند که اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.
بیگلری اضافه کرد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در روزهای 25، 26 و 27 تیرماه در بخش بانوان در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل ودعاخوانی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha