مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های خراسان جنوبی برگزار شد
کد خبر: 3729754
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های خراسان جنوبی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات قرآنی استانی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های استان به میزبانی زندان طبس برگزار شد.

مسابقات قرآنی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های خراسان جنوبی برگزار شد

علی هاشمی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسابقات قرآنی استانی کارکنان و سربازان وظیفه زندان‌های استان در پنج رشته حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان و دعاخوانی در آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس برگزار شد.
وی افزود: در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها، نمازمحور و قرآن محور بوده و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی با این محوریت انجام می‌گیرد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی بیان کرد: محافل انس با قرآن، کلاس‌های حفظ موضوعی، مفاهیم، مسابقات قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های سازمان زندان‌ها است که در دستور کار زندان‌های استان نیز قرار دارد.
هاشمی با اشاره به اینکه در این مسابقات در رشته قرائت، اذان و دعا خوانی، زندان طبس موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد، تصریح کرد: زندان مرکزی بیرجند در رشته مفاهیم، حفظ کل، حفظ پنج جزء و حفظ یک جزء موفق به کسب مقام اول شد.
وی با بیان اینکه همچنین بازداشتگاه عمومی در بخش کارکنان زن در رشته ترتیل و حفظ ۱۵ جزء موفق به کسب رتبه برتر شد، اظهار کرد: همچنین در بخش وظیفه‌ها در رشته مفاهیم، زندان طبس و در رشته اذان زندان فردوس مقام‌های اول را از آن خود کردند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی یادآور شد: در پایان لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برتر در هر گروه اهدا شد.
انتهای پیام

captcha