جشنواره ملی شعر رضوی در بم برگزار می‌شود
کد خبر: 3729784
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
۲۷ و ۲۸ تیر؛

جشنواره ملی شعر رضوی در بم برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیست و چهارمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری در شهر بم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز شنبه، 23 تیر در جلسه کارگروه امور بانوان استانداری کرمان گفت: برخی فعالیت‌های فرهنگی توسط مؤسسات فرهنگی برگزار می‌شود که تقریبا هر ماه دو نشست در مسائل خانواده و روانشناسی را برگزار می‌کنند.
وی با اشاره با برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در استان کرمان افزود: باید پوشش برگرفته از فرهنگ و آداب و رسوم کشور و بومی باشد که این خلاء در جامعه وجود دارد.
علیزاده در ادامه با اشاره به تقارن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی است تا این دهه را با معرفت به سبک زندگی ائمه و حضرت معصومه علیهم‌السلام به صورت مشخص به موضوع عفاف و حجاب بپردازیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: بیست و چهارمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری در شهر بم برگزار خواهد شد و شب میلاد امام رضا علیه‌السلام، اختتامیه جشنواره بین المللی رضوی که در ۷۲ کشور گسترش یافته، برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha