برگزاری میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده»
کد خبر: 3729796
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
سپهوند خبرداد:

برگزاری میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده»

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان از برپایی میز مشاوره ویژه دختران جوان، نمایشگاه و نشست‌های بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب در همایش «حافظان حریم خانواده» خبرداد.

برگزاری میز مشاوره ویژه دختران جوان در همایش «حافظان حریم خانواده»

به گزارش ایکنا از لرستان، مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شنبه، 23 تیرماه، در کارگروه عفاف و حجاب لرستان، با اشاره به برگزاری همایش «حافظان حریم خانواده» مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در مرکز استان، گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش در محل پارک زیباکنار کیو خرم آباد اندیشیده شده است.
وی با اشاره این‌که در دهه کرامت و به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه محوری ما تحت عنوان همایش «حافظان حریم خانواده»، یک‌شنبه، 24 تیرماه، ساعت 19 در محل زیباکنار خرم‌آباد برگزار می‌شود.
سپهوند با اشاره به این‌که از خانم حکیمان به‌عنوان سخنران اصلی برنامه دعوت شده است، اظهارکرد: همچنین برپایی میز مشاوره ویژه دختران جوان، نمایشگاه و نشست‌های بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب جهت برگزاری در حاشیه همایش در نظر گرفته شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تاثیرگذار بودن تئاتر در میان مردم و به‌ویژه جوانان، ادامه داد: از صدا و سیما درخواست می‌شود که در جهت برگزاری این همایش تبلیغات لازم را انجام داده و از شبکه‌های اجتماعی نیز می‌خواهیم جهت انجام این همایش به‌صورت مضاعف تلاش کرده و امور تبلیغات را انجام دهند.

انتهای پیام

captcha