برپایی 4 نمایشگاه عفاف و حجاب در لرستان
کد خبر: 3729803
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

برپایی 4 نمایشگاه عفاف و حجاب در لرستان

گروه اجتماعی - مسئول امور بانوان ارشاد لرستان گفت: به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب چهار نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان ها، سه نمایشگاه کتاب و در سطح شهرستان ها و یک نمایشگاه کتاب در مرکز استان برگزار خواهد شد.

برپایی 4 نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح استان

به گزارش ایکنا از لرستان، فرشته بیرانوند، مسئول امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، شنبه، 23 تیرماه، در کارگروه عفاف و حجاب استان لرستان، با اشاره به برگزاری برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی این اداره کل به مناسبت دهه کرامت، گفت: در این راستا چهار نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان ها، سه نمایشگاه کتاب و در سطح شهرستان ها و یک نمایشگاه کتاب در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز جشنواره ملی رضوی از روز یک‌شنبه، 23 تیرماه مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، تا پایان دهه کرامت، عنوان کرد: طی این یک هفته کارگاه های آموزشی و برنامه تشویق هنرمندان زن برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات فرهنگی برگزار شده و فضاسازی محیطی انجام خواهد شد.

بیرانوند ادامه داد: به نشریات محلی استان سپرده شده است که طی این هفته یک ستون از نشریات خود را به موضوع عفاف و حجاب اختصاص دهند و در همایش «حافظان حریم خانواده» کتاب هایی با موضوع عفاف و حجاب بین حاضران در همایش از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، پخش خواهد شد. انتهای پیام

captcha