برگزاری دوره زیباخوانی و تربیت‌ مربی قرآن کریم در حوزه علمیه فارس
کد خبر: 3729915
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
همایی خبر داد:

برگزاری دوره زیباخوانی و تربیت‌ مربی قرآن کریم در حوزه علمیه فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس از برگزاری دوره‌های زیبا خوانی و تربیت مربی قرآن كریم ویژه این مراكز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم همایی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس امروز، 23 تیرماه از برگزاری دوره‌های زیبا خوانی و تربیت مربی قرآن كریم ویژه این مراكز خبر داد و گفت: دوره زیباخوانی قرآن كریم به‌مدت 16 روز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه این دوره از امروز آغاز می‌شود، افزود: همچنین دوره تربیت مربی قرآن كریم نیز به‌مدت یك هفته در مدرسه علمیه مولی‌الموحدین(ع) شیراز برگزار خواهد شد.
همایی زمان برگزاری دوره تربیت مربی قرآن را شنبه، 30 تیرماه جاری اعلام كرد و گفت: بیش از 50 نفر از طلاب حوزه علمیه استان پس از قبولی در مصاحبه و آزمون‌های مختلف شرایط ورود به دوره را پیدا کردند.
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس اظهار كرد: بحمد الهی امسال در دوره تربیت مربی قرآن تعدادی از طلاب استان‌های دیگر نیز شرکت کردند که امیدواریم میزبان خوبی برای آنان باشیم.
وی یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره‌ها دانش‌افزایی و تقویت طلاب در زمینه آموزش‌های قرآنی و استفاده از ظرفیت آنان در مدارس علمیه به عنوان استاد قرآن است.
معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس در پایان گفت: به طلابی که در این دوره، نمره‌های قبولی را كسب كنند، پس از شرکت در دوره کارورزی، از سوی مدیریت قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha