دوره تخصصی ارتقای سطح توان مدیریتی مدیران قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3729921
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
در فارس؛

دوره تخصصی ارتقای سطح توان مدیریتی مدیران قرآنی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس از برپایی دوره آموزشی تخصصی ارتقای سطح توان مدیریتی مدیران قرآنی و فعالان فرهنگی این استان خبر داد.

دوره تخصصی ارتقای سطح توان مدیریتی مدیران قرآنی برگزار می‌شود

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برپایی دوره آموزشی تخصصی ارتقای سطح توان مدیریتی مسئولان مؤسسات این استان خبر داد و گفت: این برنامه به‌همت اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه دوره مذكور ویژه مدیران قرآنی و فعالان فرهنگی برگزار خواهد شد، افزود: این دوره طی دو روز و در روزهای 4 و 5 مردادماه امسال برگزار می‌شود.
اسلامی با تصریح اینكه در این دوره مباحث متنوعی توسط اساتید مجرب تدریس خواهد شد، گفت: كشاورز در بحث مخاطب‌شناسی، سبحانی در بحث مدیریت انقلابی از دیدگاه امامین، مؤمن‌زاده در بحث مدیریت انگیزشی، خرم‌شكوه در بحث شبكه‌سازی در فضای مجازی در این دوره تدریس خواهند كرد.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس ادامه داد: همچنین در این دوره حجت‌الاسلام شاهسوندی در بحث تجربیات مؤسسات موفق و زارعی در بحث مدیر فرهنگی هوشمند به ارائه مطالبی خواهند پرداخت.
وی با یادآوری این نكته كه این دوره برای مدیرعامل‌های مؤسسات قرآنی رایگان است، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شركت در این دوره می‌توانند به شماره ۰۹۹۱۷۵۶۹۵۸۵ تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha