پیشینه تاریخی ایرانیان بهترین زمینه برای حفظ حجاب است
کد خبر: 3729955
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

پیشینه تاریخی ایرانیان بهترین زمینه برای حفظ حجاب است

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به پیشینه ایرانیان در حفظ حجاب، لباس مردان و پوشاک ایرانی گفت: پیشینه تاریخی ایرانیان بهترین زمینه برای حفظ حجاب بوده است.

پیشینه تاریخی ایرانیان بهترین پوشش برای حفظ حجاب است

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج امروز، 23 تیرماه در همایش حافظان حریم خانواده، اظهار کرد: ما ایرانیان دارای هویت‌های ملی، قومی، خانوادگی و شخصی هستیم و باید همیشه پایبند به هویت و اصالت خود به عنوان ایرانی باشیم.
وی افزود: زنان و مردان کُرد باید به عنوان اصیل ترین قوم ایرانی به پیشینه تاریخی و فرهنگی خود در زمینه حجاب افتخار کنیم.
فرماندار سنندج با اشاره به اینکه قدمت یکتاپرستی در کشور ما بی‌نظیر است، عنوان کرد: در دوران اشکانیان، ساسانیان و سایر دوران در ایران، همواره حجاب متداول بوده و مانعی برای حفظ حیثیت و آبروی بانوان است و این مهم در نقش برجسته‌ها و مستندات کاوشی نمایان است.
وی بیان کرد: ما به عنوان ملتی که دارای سابقه تاریخی دیرینه هستیم، باید در هر جایگاهی به عنوان ایرانی هویت خود را حفظ کنیم چراکه پیشینه ما شناسنامه ما محسوب می شود.
زارعی به نام مردان بزرگ تاریخ اشاره و عنوان کرد: این مردان در دامن بانوان و مادران با تمدن و اصالت ایرانی تربیت شده‌اند و نام آنها برای همیشه جاودان خواهد ماند.
فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به پیشینه ایرانیان در حفظ حجاب، لباس مردان و پوشاک ایرانی را بهترین پوشش برای حفظ حجاب دانست.
انتهای پیام

captcha