کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان سقز برگزار شد
کد خبر: 3729972
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان سقز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور دکتر ابوطالبی و شرکت 70 نفراز فعالان حوزه قرآنی امروز، 23 تیرماه در این اداره خبر داد.

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان سقز برگزار شد

ثریا رفاعی، کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی دراین اداره خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی مفیدو مثبت ارزیابی شد و استقبال مخاطبان از مباحث نیزعالی بود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه در سالن پیامبراعظم(ص) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و با حضور دکتر ابوطالبی احمدی، استاد کارگاه آموزشی وشرکت مدیران، مربیان قرآنی در گرامیداشت هفته حجاب وعفاف برگزار شد.
رفاعی، قرآن کریم را بهترین منبع برای انسان‌سازی برشمرد و بیان کرد: پس از صدها سال نکات مهمی در مباحث مختلف از آن استخراج شده است که بهره‌گیری از آن انسان‌ها را به سعادت می‌رساند و اگر افراد از این کتاب الهی فاصله بگیرند دچار بحران معنویت خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه سبک زندگی قرآنی و تدبر در آیات و استفاده از آنها مسیر را برای ما روشن می‌کند، عنوان کرد: در واقع توسعه آموزش قرآن کریم موجب تغییر سبک زندگی خانواده‌ها به سمت قرآن خواهد شد.
یادآور می شود؛ استاد همزمان با بیان مطالب به ده‌ها سئوال درحوزه بحث پاسخ دادند.
انتهای پیام

captcha