تفرقه در کشور زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کند
کد خبر: 3729990
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
حجت‌الاسلام فرحزاد:

تفرقه در کشور زمینه نفوذ دشمن را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی - استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آفت و آسیب نظام، اسلام و مملکت تفرقه است، گفت: اگر تفرقه میان شما بیفتد، دشمن در کشور نفوذ خواهد کرد.

آفت و آسیب اسلام تفرقه است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه و دانشگاه شامگاه شنبه، ۲۳ تیرماه در نخستین نشست بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی که در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، بیان کرد: ماه‌های ذی‌القعده، ذی‌الحجه، محرم و رجب از ماه‌های حرام هستند که بر حرمت نگه‌داشتن آن‌ها فوق‌العاده تاکید شده است.
وی افزود: در ماه‌های حرام سال جنگ، خونریزی، نزاع و اختلاف حتی با کافر حربی حرام است به گونه‌ای که این ماه آتش بس اعلام می‌شود.
حجت‌الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه آفت و آسیب نظام، اسلام و مملکت تفرقه است، تاکید کرد: اگر تفرقه میان شما بیفتد، دشمن در شما نفوذ خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دست خدا با جماعت است، ادامه داد: هر انسانی از جماعت دور شود طعمه شیطان خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: ۱۵ میلیون پرونده در قوه قضاییه فاجعه است، این نشان از هنجارها و شبیخون فرهنگی دشمن است.
استاد حوزه و دانشگاه یادآوری کرد: در حال حاضر مهم‌ترین ترفند دشمن سم‌پاشی ناامیدی در کشور بوده که لازم است افراد به خصوص نسل جوان مثبت‌گرا باشند.
وی بیان کرد: دشمن قصد دارد قشر جوان و جوانان را نا امید کند، روح و جان تمام افراد با امید زنده است، افرادی که به سوی نا امیدی حرکت می‌کنند به خودکشی، اعتیاد یا افسردگی دچار می‌شوند.
حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و با هجمه‌های گوناگون مواجه بوده است، گفت: نباید نا امید شد و قطعا با توکل به خدا می‌توان با تمام حکومت‌ها مقابله کرد، همچنین اگر با اهل بیت باشیم کوچکترین صدمه‌ای بر ما وارد نخواهد شد.
وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: این روز، روز تکریم بانوان، دختران و فرزندان است.
حجت‌الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه نماز این ماه به دلیل ثواب بسیار نباید فراموش شود، ادامه داد: خواندن نماز روز یک‌شنبه ماه ذی‌القعده، موجب آمرزش گناهان، افزایش در رزق و روزی، عاقبت به خیری، به آسانی از دنیا رفتن در هنگام مرگ خواهد شد.
وی تاکید کرد: کرامت و معجزه حضرت معصومه بسیار بالاست به طوری که علاوه بر بازکردن گره‌های کوچک می‌تواند گره‌های بزرگ انسان‌ها را باز کند و برای ورود به بهشت شفاعت افراد را خواهد کرد.
حجت‌الاسلام فرحزاد گفت: توان شفاعت آن حضرت آنقدر گسترده است که میلیون‌ها نفر را شفا داده است و بنابراین باید قدردان زیارت این بانوی بزرگوار بود و از زیارت این حضرت غافل نشد.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در طول تاریخ بسیاری از علما در حوزه علمیه قم تحصیل کرده‌ و مروج فرهنگ اهل بیت بودند، زیرا اکنون حوزه علمیه نجف کارایی لازم را ندارد و قم نماد تشیع و تسنن در جهان اسلام است.

آفت و آسیب اسلام تفرقه است

انتهای پیام

captcha