اعلام آمادگی مناطق 8گانه در برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3729994
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

اعلام آمادگی مناطق 8گانه در برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هشت منطقه کشور برگزار می‌شود.

اعلام آمادگی مناطق 8 گانه در برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید عقیلی، مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ بیان کرد: مناطق هشت‌گانه برگزارکننده مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی روز چهارم شهریورماه سال جاری و با حضور نفرات راه‌یافته به این مرحله برگزار می‌شود.
عقیلی ادامه داد: مرحله استانی و شهرستانی مسابقات قرآن سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز طی خردادماه سال جاری در نقاط مختلف کشور برگزار شد و نفرات برگزیده به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.
مشاور فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با بیان اینکه مرحله منطقه‌ای مسابقات سازمان نیز طی روز چهارم شهریورماه سال جاری در هشت منطقه کشور برگزار خواهد شد، گفت: این مرحله به میزبانی هشت استان کشور برگزار می‌شود که استان‌های مختلفی آمادگی خود برای برگزاری این مرحله اعلام کرده و اسامی استان‌ها نیز به زودی اعلام می‌شود.
عقیلی افزود: همچنین، هم‌اکنون در حال بررسی و آمارگیری دقیق از نتایج به دست آمده در سطح مرحله شهرستانی و استانی هستیم تا بتوانیم مرحله منطقه‌ای مسابقات را نیز به نحو احسن برگزار کنیم.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات قرآن سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز مرحله کشوری این مسابقات برنامه‌ریزی شده و زمان و محل برگزاری مرحله کشوری نیز به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

captcha