حفظ حجاب و عفاف محدود به روز یا هفته خاصی نشود
کد خبر: 3730031
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

حفظ حجاب و عفاف محدود به روز یا هفته خاصی نشود

گروه فرهنگی- مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های دشمنان در قالب جنگ نرم فرهنگی برای از بین بردن حجاب و عفاف بانوان بیان کرد: حفظ حجاب و عفاف به روز یا هفته خاصی اختصاص نداشته باشد.

حجاب و عفاف زمینه استحکام بنیان خانواده‌ها را فراهم می‌کند
به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح، مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته ۲۳ تیرماه در همایش عفاف و حجاب در اردبیل گفت: حفظ حجاب و عفاف به روز یا هفته خاصی اختصاص نداشته و باید برای این مهم تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود تا شاهد توسعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشیم.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در قالب جنگ نرم فرهنگی برای از بین بردن حجاب و عفاف بانوان بیان کرد: دشمنان با توطئه‌ها و جنگ نرم تلاش می‌کنند تا کرامت و عزت بانوان را خدشه‌دار کنند که نباید اجازه چنین کاری را به دشمنان نظام و اسلام بدهیم.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نتیجه مسامحه در دین را فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج فساد در جامعه دانست و افزود: حفظ عفت تنها خاص بانوان نبوده بلکه مردان نیز در این زمینه تلاش و اهتمام جدی داشته بشند تا زمینه برای استحکام بنیان خانواده‌ها و سلامت جامعه فراهم شود.
سیدسیاح تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ۴۹ درصد طلاق‌ها به دنبال بی‌حجابی و بدحجابی‌ها رخ می‌دهد که این امری نگران‌کننده و تهدیدکننده برای خانواده‌ها به شمار می‌رود چرا که این توطئه دشمنان بوده تا بنیان خانواده‌ها را سست کرده و به اهداف خود دست یابند، اما انتظار می‌روند بانوان با هوشیاری و آگاهی نسبت به این توطئه‌ها اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را ندهند.
وی نتیجه ازدواج سفید را در غرب بی‌معنی شدن خانواده دانست و گفت: ازدواج در غرب به معنای محدودیت آزادی بوده و ازدواج سفید را جایگزین آن می‌دانند که این امر می‌تواند سبب از بین رفتن نهاد خانواده و بی معنی شدن آن شود.
مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تمسخر زنان باحجاب را از سوی دشمنان و ایجاد شبهات در این زمینه را بازگشت به دوران جاهلیت دانست و اظهار کرد: تمامی این ترفند‌ها برای از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.
انتهای پیام

captcha