اجرای نمایش خیابانی «ضیافتی در گورخانه» در خرم‌آباد
کد خبر: 3730052
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

اجرای نمایش خیابانی «ضیافتی در گورخانه» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ نمایش خیابانی «ضیافتی در گورخانه» به نویسندگی و کارگردانی کاوه نورمحمدی در خرم‌آباد اجرا شد.

 اجرای نمایش خیابانی «ضیافتی در گورخانه» در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایش خیابانی «ضیافتی در گورخانه» با زمان ۲۵ دقیقه و با موضوع خانواده و اعتیاد در واحد نمایش حوزه هنری لرستان تولید شده است که شنبه، 23 تیر در «پارک شهر» خرم‌آباد اجرا شد. این نمایش قرار است در جشنواره سراسری تئاتر مریوان به نمایندگی از استان لرستان حضور یابد.
مینا سپهوند، مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان تئاتر خیابانی را قالبی مناسب برای ارائه موضوعات اجتماعی دانست و گفت: این قالب نمایشی با اجرا در اماکن عمومی ارتباط مستقیم با مخاطبان خود برقرار می‌سازد.
وی افزود: تئاتر خیابانی علاوه‌بر ایجاد روحیه نشاط در جامعه با ایجاد نوعی همدلی در میان مخاطبان مختلف در ارتباط با موضوع ارائه شده زمینه بحث و هم‌فکری را برای مخاطبان خود فراهم می‌سازد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان نمایش «ضیافتی در گور» را سومین نمایش خیابانی تولید شده در واحد نمایش این حوزه در سال‌جاری عنوان کرد که با اجرا در شهرهای تهران، بروجرد و خرم‌آباد توانسته‌اند بر مخاطبان خود در حوزه فرهنگ عمومی تاثیرگذار باشند.
سپهوند افزود: در صورت موفقیت این اثر نمایشی در جشنواره مریوان این اثر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه می‌یابد و لرستان می‌تواند برای دومین سال پیاپی در جشنواره فجر حضور داشته باشد.
یادآور می‌شود، سال گذشته واحد نمایش حوزه هنری لرستان توانست رتبه نخست جشنواره تئاتر فجر را در بخش خیابانی کسب کند و شش جایزه را در بخش‌های مختلف از معتبرترین جشنواره تئاتر کشور دریافت کند.

انتهای پیام

captcha