پیاده‌روی اربعین؛ نمایش بزرگ اقتدار شیعیان
کد خبر: 3730064
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

پیاده‌روی اربعین؛ نمایش بزرگ اقتدار شیعیان

گروه اجتماعی - رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی(ع) استان ایلام با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نمایش بزرگ اقتدار شیعیان است، گفت: مسیر پیاده‌روی بزرگ اربعین، مسیر شگفتی‌ها و زیبایی‌هاست.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی (ع) استان ایلام در اولین جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی (ع) ایلام اظهار کرد: در این جلسه از زحمات تمامی همکاران و کارگزاران ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان و کشور تقدیر و همدلی و اتحاد تمامی عزیزان در مجموعه را در پیشبرد برنامه‌ها موثر دانست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اهیمت اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در مراسم اربعین حسینی، افزود: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مذهبی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این رابطه باید اهتمام ویژه و جدی از طرف ما صورت پذیرد.
وی همچنین مراسم پیاده روی اربعین را نمایش بزرگ اقتدار شیعیان دانست و اضافه کرد: در مسیر پیاده‌روی بزرگ اربعین انسان با شگفتی‌ها و زیبایی‌ها روبرو می‌شود و یک نوع همدلی و وحدت، حب اهل‌البیت (ع)، صدها فضائل اخلاقی و حرکت‌های خوب اجتماعی به تصویر کشیده می‌شود.
فتاحی همچنین با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی (ع) مهمترین وظیفه را در امر برگزاری مراسم اربعین حسینی دارد خواستار بیشترین فعالیت این کمیته در مراسم اربعین حسینی شد.
در پایان جلسه، کلیه مسائل، موضوعات و طرح‌های پیشنهادی حاضرین مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسات آتی نیز پیگیری‌های لازم در خصوص روند پیشرفت اقدامات انجام یافته صورت پذیرد.
انتهای پیام
captcha