سبک زندگی و دعا‌شناسی؛ ویژه برنامه مؤسسه قرآنی بناب
کد خبر: 3730078
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

سبک زندگی و دعا‌شناسی؛ ویژه برنامه مؤسسه قرآنی بناب

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه قرآن «حضرت فاطمه معصومه(س)» شهرستان بناب با برگزاری ویژه برنامه سبک زندگی و دعا‌شناسی برای گروه‌های سنی مختلف به استقبال تعطیلات تابستان رفته است.

مهدیه نیازمند، مدیر مؤسسه قرآن «فاطمه معصومه(س)» بناب در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: این مجموعه قرآنی با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و علوی با برپایی کلاس‌هایی در رشته‌های حفظ تخصصی، روخوانی، تجوید و کلاس‌های فرهنگی شامل سبک زندگی و دعا‌شناسی پذیرای گروه‌های مختلف سنی در تابستان است.
همچنین دوره تربیت معلم در رشته مفاهیم ویژه مقاطع بالای دیپلم به دو صورت حضوری و غیر حضوری در دوره‌های زمانی دو ماهه که در این مؤسسه برگزار می‌شود؛ شرکت‌کنندگان را ضمن دریافت مدرک استانی از فرصت جذب در مراکز آموزشی و مدارس بهره‌مند خواهد کرد.
نیازمند تاکید کرد: دوره‌های حفظ برای بزرگسالان به‌صورت تخصصی در روزهای یکشنبه برگزار خواهد شد.
گفتنی است، بهره‌مندی از مزایای تفریحی چون اردوهای فرهنگی زیارتی به مشهد، امامزاده داوود(ع) و... از دیگر طرح‌های این مؤسسه است.

مؤسسه فاطمه معصومه(س)؛ مجری طرح 1452
مؤسسه قرآن «فاطمه معصومه(س)» بناب با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم برگزاری طرح 1452 برای نوجوانان دختر و پسر و بانوان بزرگسال را نیز در برنامه‌های خود گنجانده است.
لازم به ذکر است، طرح 1452 در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم امسال با برگزاری دوازدهمین دوره با نام طرح ملی حفظ قرآن کریم در مؤسسات قرآنی کشور درحال برگزاری است.

گفتنی است، مؤسسه قرآن «فاطمه معصومه(س)» در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی واقع در خیابان باهنر، نرسیده به بازرگانی فشنگ‌چی، نبش کوچه فکوری، پلاک 484 است.

فاطمه صعیدی
انتهای پیام

 

captcha