نام حضرت معصومه زینت بخش ۲۵ هزار نفر در خراسان جنوبی
کد خبر: 3730101
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

نام حضرت معصومه زینت بخش ۲۵ هزار نفر در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی - مدیر کل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر در استان به نام زیبای حضرت معصومه (س) نامگذاری شده‌اند.

نام حضرت معصومه زینت بخش 25 هزار نفر در خراسان جنوبی

مجتبی فاطمی، مدیر کل ثبت احوال خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز 12 نفر به نام حضرت معصومه مزین شده‌اند.
وی همچنین از نام گذاری بیش از 70 هزار نفر به نام و القاب حضرت امام رضا(ع) از ابتدای تاسیس سازمان ثبت احوال تا کنون در استان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال بیش از 200 نفر از نام رضا و یا نام‌های مشتق آن استفاده کرده‌اند .
مدیر کل ثبت احوال خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای بهره مندی از سفره با برکت اهل بیت(ع) به خصوص وجود نورانی امام رضا (ع) بوده و نام گذاری فرزندان متولد شده به نام‌های مطهر ائمه اطهار(ع) در این ایام، ضمن اجر معنوی موجب تعظیم شعائر اسلامی نیز خواهد شد .
فاطمی بیان کرد: در بین اسامی مشتق از نام رضا ، نام‌های علیرضا، محمدرضا، امیررضا و حمیدرضا در سال جاری دارای بیشترین فراوانی نام بوده‌اند.
وی یادآور شد: از سال 1390 تا کنون نیز نام‌های علیرضا و محمدرضا دارای بیشترین فراوانی نام مشتق از نام رضا در استان بوده‌اند.
انتهای پیام

captcha