فعالیت مؤسسه «نسیم وحی» در روستاهای اطراف شهرستان خلخال
کد خبر: 3730110
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

فعالیت مؤسسه «نسیم وحی» در روستاهای اطراف شهرستان خلخال

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی علاوه بر آموزش قرآن‌آموزان خود سعی کرده قرآن‌دوستان روستاهای اطراف شهرستان خلخال را نیز تحت پوشش خود داشته باشد.

فعالیت مؤسسه «نسیم وحی» در روستاهای اطراف شهرستان خلخال

حجت‌الاسلام سیدعدنان صادقی، مدیر مؤسسه نسیم وحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم و انس هر چه بیشتر عموم مردم با قرآن کریم، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در شهرک آزادگان کرده است.
وی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی در تابستان در 40 کلاس 25 نفره شامل روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم با محوریت سوره مبارکه اعلی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
صادقی به دیگر فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: همچنین این مؤسسه در ترم تابستان برای گروه سنی 3 تا 6 سال، 6 کلاس 30 نفره را طراحی کرده است و در بخش آموزش با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، کانون فرهنگی پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تأمین مربی با آنان همکاری دارد.
مدیر مؤسسه نسیم وحی تصریح کرد: این مؤسسه به منظور ترعیب و تشویق علاقه‌مندان به آموزش قرآن، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در 6 روستای اطراف شهرستان کرده است. محل برگزاری این کلاس‌ها در مساجد، مدارس و گاهی در خود مؤسسه است. روستائیان استقبال خوبی برای حضور در این کلاس‌ها داشته‌اند و این خود انگیزه‌ای برای حضور مربیان در این روستاها است.
یادآور می‌شود، مؤسسه نسیم وحی خلخال در شهرک آزادگان، جنب بیمه امام سجاد(ع) واقع شده است.
انتهای پیام

captcha