«حریم حورا» و «بِه‌دخت»؛ ویژه‌برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در کوهدشت
کد خبر: 3730176
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

«حریم حورا» و «بِه‌دخت»؛ ویژه‌برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در کوهدشت

گروه فرهنگی ـ به‌مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه «حریم حورا» و همایش «بِه‌دخت» در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

«حریم حورا» و «بِه‌دخت»؛ ویژه‌برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در پلدختر

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت، نمایشگاه «حریم حورا» و همایش «بِه دخت» روز یک‌شنبه، 24 تیر با حضور شخصیت‌های ملی، استانی و شهرستانی در محل مؤسسه به بانوی کوهدشت واقع در میدان معلم، کوچه پیام برپا شد.
این نمایشگاه از ۲۴ تیرماه تا سوم مردادماه به مدت یازده روز در ساعات ۹ تا ۱۲ ظهر و ۱۹ تا ۲۳ شب دایر است که در طول این مدت در روز میلاد حضرت معصومه (س) به‌عنوان افتتاحیه و میلاد امام رضا(ع) به‌عنوان اختتامیه دو همایش برگزار و در حاشیه آن از فعالان حوزه حجاب نیز تجلیل می‌شود.
در همایش‌هایی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود از وجود شخصیت‌های ملی همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن دعایی، دبیرکل جبهه عفاف و حجاب کشور و زینب اختری، مؤلف برتر کشور در حوزه عفاف و حجاب استفاده می‌شود.
غرفه‌ها با موضوعات فرهنگی، آموزشی، تبلیغی، فروش محصولات ایرانی مانند چادر و مقنعه، روسری، صنایع‌دستی و سنتی، دوخت رایگان چادر با نذر حجاب و … در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و روزانه نیز در نمایشگاه ۱۰ مسابقه برگزار و ۳۰ جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha