دست‌یابی به شهری آرام و زیبا در سایه توجه ویژه به قرآن
کد خبر: 3730231
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

دست‌یابی به شهری آرام و زیبا در سایه توجه ویژه به قرآن

گروه فرهنگی - شهردار همدان عنوان کرد: زمانی به شهر خوب، زیبا همراه با آرامش و امنیت دست خواهیم یافت که به مباحث فرهنگ دینی و قرآنی توجه ویژه داشته باشیم.

دست‌یابی به شهری آرام و زیبا در سایه توجه ویژه به قرآن

عباس صوفی، شهردار همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه در کنار فعالیت‌های خدماتی خود، به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز اهتمام ویژه دارد.
شهردار همدان افزود: از جمله فعالیت‌های فرهنگی شهرداری همدان، توجه به مبانی و مباحث قرآنی است که چند سالی است در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی این مجموعه شکل گرفته است.
صوفی اضافه کرد: به لطف خداوند امسال در ماه مبارک رمضان علاوه بر برنامه‌های قرآنی در رشته‌های مختلف روخوانی، روان خوانی، تفسیر، مفاهیم، احکام و ...در سطح فرهنگسرا‌ها و مراکز تحت نظر این مجموعه، مراسم جزء خوانی قرآن نیز در 8 نقطه از سطح شهر برگزار شد.
وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح فرهنگسرا‌ها، توجه به اقامه نماز جماعت در پارک و بوستان‌های شهر از اولویت‌های دیگر شهرداری در جهت ایجاد فضای معنوی در شهر است که در این راستا نماز جماعت در 23 نقطه از شهر همدان برگزار می‌شود.
شهردار همدان گفت: از آنجا که همدان، شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین است و از قدیم به موضوع دین و دین داری توجه ویژه‌ای بوده است، شهرداری نیز وظیفه خود می‌داند تا موضوع توجه مباحث قرآنی و دینی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
صوفی عنوان کرد: ما زمانی به شهر خوب، زیبا همراه با آرامش و امنیت دست خواهیم یافت که به مباحث فرهنگ دینی و قرآنی توجه ویژه داشته باشیم.
انتهای پیام

 

captcha