استان کرمان میزبان خادمان حرم رضوی می‌شود
کد خبر: 3730248
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

استان کرمان میزبان خادمان حرم رضوی می‌شود

گروه فرهنگی - دبیر برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمان گفت: استان کرمان میزبان سه کاروان از خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام خواهد بود که در ۵۰ نقطه از استان کرمان در شهرها، روستاها و بخش‌ها حضور می‌یابند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن محمدی‌پور، دبیر برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمان دیروز یکشنبه، 24 تیر در جمع خبرنگاران گفت: طرح زیر سایه خورشید از سال ۸۷ در سطح کشور آغاز شد و قریب به چهار سال است که در سطح بین‌المللی در ۴۰ کشور نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه محوری جشن‌های زیر سایه خورشید، حضور کاروان خادمین حرم رضوی در استان‌ها و شهرستان‌هاست.
محمدی‌پور تصریح کرد: در این راستا از سه‌شنبه ۲۶ تیرماه جاری تا سوم مردادماه، استان کرمان میزبان سه کاروان از خادمان حرم امام رضا علیه‌السلام خواهد بود که در ۵۰ نقطه از استان در شهرها، روستاها و بخش‌ها حضور می‌یابند و ۲۵۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: جشن و برنامه اصلی، چهارشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۲۰ در سالن تلاش کرمان با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی، مداحی آقای میرداماد و شعرخوانی صابر خراسانی خواهد بود.
دبیر برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید اظهارکرد: افزایش معرفت عمومی نسبت به امام رضا علیه‌السلام، فراگیر کردن سیره و رفتار این امام بزرگوار، معیّت مادی و معنوی با امام و ... از جمله اهداف طرح زیر سایه خورشید است.
انتهای پیام

captcha