تجلیل از 11 شاعر دوبیتی‌سرای رضوی در همدان
کد خبر: 3730251
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

تجلیل از 11 شاعر دوبیتی‌سرای رضوی در همدان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تجلیل 11 شاعر دوبیتی‌سرای رضوی در جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان خبر داد.

تجلیل از 11 شاعر دوبیتی‌سرای رضوی در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از معاونت قرآن و عترت فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: سه شنبه 26 تیرماه همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) جشنواره سراسری دوبیتی و رباعی رضوی در همدان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه اختتامیه این مراسم در جوار آرامگاه باباطاهر شاعر دوبیتی‌سرای همدان برگزار می‌شود، افزود: داوری این جشنواره توسط سه داور مطرح سیاوش دیهیمی، مهدی موسوی فاخر و علی سلیمانی انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزیدگان جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.
عبادی از استقبال گسترده شاعران سراسر کشور از این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ١٥ خرداد ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال شاعران، این مهلت تا ٣٠ خرداد ماه تمدید شد.
وی یکی از مهمانان ویژه مراسم اختتامیه را جلیل صفربیگی از شعرای کشور عنوان کرد و افزود: شعرخوانی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در این مراسم از 11 نفر از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد، اظهار کرد: شعرای برگزیده از استان‌های قم، خراسان رضوی، گیلان، اراک، همدان و اصفهان هستند.
انتهای پیام

captcha