لرستان میزبان اردوی کشوری «دوستی» شد
کد خبر: 3730253
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
جمشیدی:

لرستان میزبان اردوی کشوری «دوستی» شد

گروه اجتماعی ـ معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جمعیت هلال‌احمر لرستان از سوی سازمان جوانان به‌عنوان میزبان اردوی دوستی کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر کشور انتخاب شد.

لرستان میزبان اردوی کشوری «دوستی» شد

به گزارش ایکنا از لرستان، حمید جمشیدی، معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان، امروز، 24 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردو در 2 دوره دختران و پسران به میزبانی جمعیت هلال‌احمر استان و در دهکده فرهنگی تربیتی حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این دوره اردوی دوستی که از یکم تا نهم تیر برگزار می‌شود ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان از استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کرمانشاه،کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، همدان و لرستان حضور خواهند یافت.
جمشیدی خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی ‌شده علاوه بر برنامه‌های شاد، جذاب، متنوع، ورزشی و فرهنگی برنامه‌های دیگری جهت بازدید از نقاط گردشگری و دیدنی تدارک دیده شود.
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امیدواریم با میزبانی مطلوب در این برنامه بتوانیم در سال‌های آتی میزبانی‌های مهم دیگری را در استان داشته باشیم که از آن در جهت رونق گردشگری و معرفی استان نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام

captcha