اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا در قالب تولیدات داخلی
کد خبر: 3730262
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
معاون استاندار گیلان تشریح کرد:

اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا در قالب تولیدات داخلی

گروه اجتماعی- جمشیدنژاد، به اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا اشاره کرد و یادآور شد: تولیدات داخلی بایستی مبتنی بر نیاز مخاطبان داخلی و خارجی تنظیم و طراحی گردد.

اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا در قالب تولیدات داخلی

به گزارش ایکنا از گیلان، علی اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز، 24 تیر در همایش روز ملی عفاف و حجاب که در محل سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمی‌توان اداره کشور را براساس الگوهای ذهنی سلیقه ای پیش برد، چرا که اداره فرهنگ در یک جامعه پویا براساس مشیء سیاسی امکان پذیر نیست.

وی تقابل انسان در برابر اجبار را فطری و طبیعی قلمداد کرد و گفت: حجاب در فرهنگ و دین ما معنادار و جزو موضوعاتی بوده که همواره بدان توجه ویژه‌ای شده است و نوعی انضباط اجتماعی و منطبق بر قوانین و مقررات جاری کشورمان محسوب می‌شود و البته ریشه در تاریخ گذشته ایران زمین دارد.

معاون استاندار گیلان ادامه داد: اجبار با انضباط تفاوت دارد و هیچ جامعه‌ای بدون انضباط، فرهنگ و هنجار تنظیم شده قابل اداره نیست.

جمشیدنژاد، با بیان اینکه انسان موجودی کرامت جو است و اجبار را بر نمی تابد، عنوان کرد: در مواجهه با مردم باید اقناعی عمل کرد.

این مقام مسئول، به اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا اشاره کرد و یادآور شد: تولیدات داخلی بایستی مبتنی بر نیاز مخاطبان داخلی و خارجی تنظیم و طراحی گردد و استانداردسازی شود تا بتوانیم علاوه بر ترغیب مردم داخل کشور، مخاطب خارجی را نیز جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به طور ویژه جهت تقویت مسائل فرهنگی‌مان تلاش کنیم و ارزش‌های موجود در جامعه اسلامی‌مان را به بهترین شکل ممکن به بیرون بنمایانیم.

انتهای پیام

captcha