درمان تمام دردهای ایران اسلامی در راستای توجه به قرآن و نماز است
کد خبر: 3730269
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

درمان تمام دردهای ایران اسلامی در راستای توجه به قرآن و نماز است

گروه فعالیت های قرآنی - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر جوانان در مسیر قرآن و نماز حرکت کنند از هجمه های فساد و تباهی دشمن مصون خواهند ماند، گفت: امروز درمان تمام دردهای ایران اسلامی در راستای توجه به قرآن و نماز است.

درمان تمام دردهای ایران اسلامی در راستای توجه به قرآن و نماز است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی آیت الله سیدعلی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه با تاکید بر اینکه در راه ترویج قرآن و نماز در کشور باید با تمام وجود تلاش کنیم، بیان کرد: اگر این مساله محقق شود دیگر هیچ نیازی به مقابله با تهدیدات فرهنگی غرب و شرق نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: قرآن همواره راهگشای مسلمانان در زمان های مختلف بوده و در برخی موارد نیز از جمله نبرد ۶ روزه رژیم صهیونیستی با سه کشور اسلامی اردن، مصر و سوریه زمانی که مسلمانان نتوانستند اصل قرآن را درک کنند، شکست خوردند.

آیت الله قریشی با اشاره به اینکه آمریکا و برخی هم پیمانان غربی اش سالها بود که اسرائیل را کشوری قدرتمند در منطقه شناسانده بودند، خاطرنشان کرد: نبرد ۳۳ روزه حزب الله لبنان با رژیم اشغالگر اسرائیل و شکست آن با وجود تمام توانمندی های نظامی اش، نشانگر این بود که اگر قرآن در بطن و ذات جوانان مسلمان نهادینه گردد می تواند ابرقدرت های جهان را به خاک ذلت بنشاند.

وی تصریح کرد: بسیجی به شخصی اطلاق می گردد که قرآن، به بهترین شکل ممکن در روح و روان او نهادینه شده و مردان و زنانی که هرگز از آرمان های امام، شهدای انقلاب و رهبر انقلاب پا پس نکشیدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید با تمام وجود در راه ترویج قرآن و نماز در کشور تلاش نماییم، اظهار کرد: اگر این مسابه محقق شود دیگر نیازی به مقابله با تهدیدات فرهنگی غرب و شرق نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: اگر جوانان در مسیر قرآن و نماز قدم بردارند، می توانند در مقابل هجمه های فساد و تباهی دشمنان مصون بمانند و امروز درمان تمام دردهای ایران اسلامی، توجه به قرآن و نماز است و در صورتی که این دو اصل بزرگ اسلام در کشور نهادینه شود، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام

captcha