خواهرم! رخت زیبای آسمانی‌ات را با غرور بر سر کن
کد خبر: 3730281
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

خواهرم! رخت زیبای آسمانی‌ات را با غرور بر سر کن

دختر یکی از شهدای مدافع حرم به‌ مناسبت روز دختر نوشت: خواهرم! رخت زیبای آسمانی‌ات را با غرور بر سر کن؛ چرا که هنوزم که هنوز است، جوانانی از نسل عاشوراییان به‌ خاطر حفظ چادر که ناموس شیعه است به خط دشمن می‌زنند.

 به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مهدیه رجایی‌فر» دختر شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» به‌ مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) و روز دختر نامه‌ای خطاب به دختران مسلمان درباره «عفاف و حجاب» نوشت که در ذیل می‌خوانید. خواهرم! حجاب تاج بندگی توست، سند زهرایی بودنت را امضا می‌کنید. 

خواهرم! حجابت زنجیری در برابر گناهان است. خواهرم! حجابت ارزش است، چادر این رخت زیبای آسمانی‌ات را با غرور بر سر کن، نه خجالت بکش، نه غمگین باش؛ چادر ارزش است آن را باور کن. خواهرم! حجابت سپری قوی در برابر نگاه‌های زهرآلود دشمنانت است. 

خواهرم! آیا می‌دانی که دزدان عفاف از دیوار کوتاه بدحجابی و بی‌حیایی راحت‌تر به حریم کرامت زنان و دختران دست‌برد می‌زنند. آیا می‌دانی آنان که زیبایی خود را در معرض دید و تماشای عموم می‌گذارند بیماردلان و هوس‌بازان را به وسوسه گناه و شعله فساد می‌اندازند و در آلودگی آنان شریک‌اند و خودشان نیز از دستبرد اهل طمع نمی‌دانند. اما زنان با حجاب به خاطر آنکه در سنگر عفاف و پوشش هستند از این‌گونه تعرض‌ها و وسوسه‌های شیطانی مصون‌ترند. 

خواهرم! آیا می‌دانی آنان که از بی‌حجابی، برهنگی و خودنمایی لذت می‌برند قطعا فراموش کرده‌اند که خدایی هست! در عجبم در روز قیامت چگونه می‌خواهند با خدا روبه‌رو شوند چرا که پروردگار این صحنه‌ها می‌بیند و فردای قیامت حتما مورد بازخواست قرار خواهند گرفت. 

خواهرم! آیا می‌دانی!؟ برای حجاب و گوهر عفاف چه خون‌هایی ریخته شده و چه گل‌هایی پرپر شدند؟! چه مادرانی بی‌پسر و چه همسرانی بی‌شوهر و چه فرزندانی بی‌پدر شدند؟! آنان ایستادگی کردند تا حجاب از سر ناموس‌شان برداشته نشود... آنان چفیه بستند و بسیجی‌وار جنگیدند، آنان چشم، سر، دست و پا دادند تا حجاب بماند، تا عفت بماند، تا پاک‌دامنی بماند. حالا من و شما وظیفه داریم با حجاب‌مان و البته چادر که حجاب برتر است حافظ قطره قطره خون آنها باشیم. آنها چفیه را خیس می‌کردند تا نفس‌هایشان آلوده به مواد شیمیایی نشود و حالا من و تو چادر می‌پوشیم تا از نفس‌های آلوده دور بمانیم ما چادر می‌پوشیم تا زهرایی زندگی کنیم. 

خواهرم! چادرت را محکم نگه‌دار چرا که امام زمانت هر روز و هر لحظه به تو نگاه می‌کند چرا که چشمان شهدا همچنان به تو دوخته شده است. خواهرم! چادرت را محکم نگه‌دار؛ چرا که هنوزم که هنوز است جوانانی از نسل عاشورایان به‌خاطر حفظ چادر که ناموس شیعه است به خط دشمن می‌زند.

 آری! مدافع حرم عمه سادات را می‌گویم، همان‌هایی که آن سوی مرزهای ایران اسلامی در کشور سوریه در دفاع از عقیله بنی‌هاشم پرپر می‌شوند، چرا که معتقد هستند، زینب عفیفه‌ای است که در راه عفت، عباس می‌دهد اما نخ چادر نمی‌دهد. 

انتهای پیام/

captcha