نگاهی به برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در دومین روز حضور در فارس
کد خبر: 3730296
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

نگاهی به برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در دومین روز حضور در فارس

گروه اجتماعی ـ كاروان خادمان آستان قدس رضوی در نخستین روز دهه كرامت در شهرهای شیراز، زرقان، نورآباد ممسنی و بیضا حضور می‌یابند.

نگاهی به برنامه‌های كاروان «زیر سایه خورشید» در دومین روز حضور در فارس

به گزارش ایكنا از فارس، كاروان خادمان آستان قدس رضوی با عنوان «زیر سایه خورشید» كه از روز گذشته، 23 تیرماه وارد شیراز شدند، امروز در 4 شهر شیراز، زرقان، نورآباد ممسنی و بیضا حضور می‌یابند.
این كاروان به 4 گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و شامل گروه یك به نام شهید مسعود رضایی، گروه دوم به نام شهید دادالله شیبانی، گروه سوم به نام شهید روزیطلب و گروه چهارم به نام شهید عبدالله اسكندری نامگذاری شده‌اند.
گروه یك صبح امروز، 24 تیرماه در بیمارستان نمازی و حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) جهت شركت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی حضور یافت و از ساعت 15 امروز راهی شهر زرقان شده است تا در آنجا به اجرای برنامه بپردازد.
گروه دو، امروز را در شهرستان نورآباد ممسنی به سر می‌كند و در این شهرستان در برنامه‌های متنوعی نظیر حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، منزل شهدا، بیمارستان شهرستان، زندان، ورزشگاه، مناطق محروم، بقاع متبركه و پارك شهر اجرا كرده و یا خواهد كرد.
گروه سوم صبح امروز ابتدا به پادگان احمدبن موسی(ع) سپاه شیراز رفت و در ادامه همراه با گروه یك در برنامه غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) شركت كرد و امشب نیز در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) حضور خواهد یافت.
گروه چهارم هم از صبح امروز در شهر بیضای سپیدان حضور یافته است و در برنامه‌های مختلفی نظیر «به رسم ادب»، «دلدادگان امام رضا(ع)»، «دیدار با مداحان»، «آغوش پدرانه»، «عروسك قشنگ من»، «شكوفه‌های نور»، «بزم حجاب فاطمی» و «بزم نور» روستای بانش حضور می‌یابد.
انتهای پیام

captcha