رشد ۲۶ درصدی پرداخت زکات در ابهر
کد خبر: 3730315
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

رشد ۲۶ درصدی پرداخت زکات در ابهر

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر از رشد ۲۶ درصدی پرداخت زکات خبر داد‌ و گفت: 19 واحد مسکونی از محل زکات برای مددجویان ساخته شده است.

رشد ۲۶ درصدی پرداخت زکات در ابهربه گزارش ایکنا از زنجان، محسن داودی رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران با اشاره به محل هزینه کرد زکات در این شهرستان، عنوان کرد: با زکات جمع‌آوری شده در شهرستان ابهر برای ۴۲ نوعروس بی‌بضاعت جهیزیه تهیه شده است.

این مسئول از ساخت ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان نیز از محل زکات خبر داد و تاکید کرد: ۱۶ مسجد،‌ یک خانه عالم و ۲ حسینه نیز از این محل ساخته شده است.

داودی با اشاره به بازسازی و مرمت ۸۳ واحد مسکونی برای نیازمندان از محل جمع‌آوری زکات، تصریح کرد: از این محل ۱۶۰۰ مورد کمک‌های معیشتی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر با بیان اینکه ۶۲ درصد از زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان به امور محرومان و نیازمندان اختصاص یافته است، اظهار کرد: ۳۸ درصد از این مبالغ نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.

وی از رشد مبلغ زکات نسبت به سال گذشته در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: زکات نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان ابهر بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

captcha