کارگاه هنرهای تجسمی در پارک‌های سطح شهر سنندج برپا می‌شود
کد خبر: 3730319
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

کارگاه هنرهای تجسمی در پارک‌های سطح شهر سنندج برپا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از برگزاری کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در راستای ترغیب و تشویق شهروندان به فرا گرفتن رشته‌های هنری به صورت رایگان در پارک‌های سطح شهر خبر داد.

کارگاه هنرهای تجسمی در پارک‌های سطح شهر سنندج برپا می‌شود

سرکوت نجفی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از امروز در پارک سپیدار هنرهای تجسمی برای عموم شهروندان آموزش داده می‌شود.
وی آغاز این طرح را تلاشی در راستای ترغیب و تشویق شهروندان به فرا گرفتن رشته‌های هنری و پر کردن اوقات فراغت در ایام تابستان دانست و افزود: این طرح به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج با همکاری موسسه نژیاروان آغاز شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با ذکر اینکه این برنامه فرهنگی و هنری قرار است بصورت چرخشی در پارک‌های سطح شهر برگزار شود، گفت: آموزش برای عموم شهروندان آزاد است.
وی از آغاز اجرای این طرح فرهنگی و هنری در پارک سپیدار خبر داد و گفت: تا 28 تیر ماه سال‌جاری و از ساعت 17:30 لغایت20:30 در این پارک رشته‌های هنری توسط اساتید برجسته آموزش داده خواهد شد.
نجفی با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی رشته‌های نقاشی، سیاه قلم، عکاسی، نقش برجسته، خوشنویسی، ویترای، سوخت نگاری چوب، منبت کاری آموزش داده می‌شود، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این برنامه فرهنگی و هنری در دیگر پارک‌های سطح شهر و نواحی منفصل شهری اجرا شود.
انتهای پیام

captcha