اشتغال ایثارگران؛ از اولویت‌های بنیاد شهید/ ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 3730333
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
زرین‌جویی مطرح کرد:

اشتغال ایثارگران؛ از اولویت‌های بنیاد شهید/ ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی

گروه اجتماعی ـ سرپرست بنیاد شهید لرستان با اشاره به قوانین موجود در جامعه در رابطه با استخدام خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهارکرد: این قوانین توسط استاندار به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است کمااینکه موضوع اشتغال ایثارگران از اولویت‌های ماست.

زرین جویی

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، یک‌شنبه، 24 تیرماه، در یادواره شهدای محله ناصرخسرو خرم‌آیاد که در سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم با حاضران در جلسه، گفت: در این جلسه ما به میهمانی آمده‌ایم و شهدا میزبان ما هستند.
وی تصریح کرد: استان لرستان با تقدیم شش هزار و 300 شهید، 16 هزار جانباز و 850 آزاده سرافراز سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تداوم انقلاب داشته و خواهد داشت.
زرین‌جویی با اشاره به تعداد ایثارگران استان نسبت به جمعیت، عنوان کرد: مردم استان لرستان در تمام ادوار تاریخی ایران قبل از انقلاب، زمان پیروزی انقلاب و پیروزی دفاع مقدس و هم‌اکنون در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدا و امام خمینی(ره) همواره حضور داشته و دارند.
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: به قول امام و مقام معظم رهبری خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند، لذا باید شان و منزلت آن‌ها حفظ شود.
وی افزود: همان‌گونه که بازماندگان در واقعه عاشورا توانستند با مدبرانه‌ترین روش‌ها راه شهدا را ادامه دهند، زنان و مادران و دختران شهدای ما نیز باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثا در و شهادت تلاش کنند.
زرین‌جویی با اشاره به این‌که ما باید در راه انتقال راه و روش شهدا به نسل آینده کوشا باشیم، عنوان کرد: خانواده شهدا باید راه شهیدان خود را ادامه دهند.
سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به قوانین موجود در جامعه در رابطه با استخدام خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: این قوانین توسط استاندار به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است کمااینکه موضوع اشتغال ایثارگران از اولویت‌های ماست چراکه اکنون آرامش جامعه خود را مدیون ایثار این افراد و امثال آن هستیم.

 

انتهای پیام

 

captcha