شهدای مدافع حرم مُهر تایید راه رشادت شهدای دفاع مقدس هستند
کد خبر: 3730341
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

شهدای مدافع حرم مُهر تایید راه رشادت شهدای دفاع مقدس هستند

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه قائم استان سمنان شهدای مدافع حرم را مُهر تایید راه رشادت شهدای دفاع مقدس دانست و گفت: تبلور الگوهای بارزی نظیر شهید دانشگر و هم نسل های او در جبهه مقاومت سوریه نشان داد که این انقلاب پرورش دهنده جوانانی است که برای اسلام و دفاع از مظلوم افتخارات بزرگی نصیب میهن می کنند.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از خبرگزاری شبستان حسن حسن زاده ، فرمانده سپاه قائم استان سمنان عصر روز گذشته 24 تیر در آئین دومین سالگرد شهادت عباس دانشگر به مفاهیم ارزشمند وصیت نامه یک صفحه ای شهید عباس دانشگر اشاره کرد وگفت: متن این وصیت نامه و برخی دست نوشته های این دانشجوی انقلابی نشان می دهد که او درباره ظلم به مظلومان و مسلمانان جهان اسلام دغدغه داشته و پا نهادن در راه سرخ شهادت را با علم و آگاهی و یقین قلبی برگزیده است.

 وی با تاکید بر اینکه این جوان مومن انقلابی به رغم سن کم، با درک عمیق از مسائل روز، همواره در پی ترویج و تحقق و انتشار بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین جوانان بود ادامه داد: اخلاص در عبادت، امور کاری، تحصیل و ورزش را از دیگر شاخصه های تحسین برانگیز شهید دانشگر است.

به گفته وی غیر از خانواده و دوستان دانشگاهی عباس، کمتر کسی حتی در شهر و دیار خودش از این ویژگی های بارز مطلع بود و توفیق شهادت سبب انتشار مراتب اخلاص و خودسازی این جوان 23 ساله شد.

 فرمانده سپاه قائم استان سمنان با تاکید بر فعالیت های گسترده این شهید در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: او با درک عمیق از فرهنگ انقلاب اسلامی در عرصه هایی نظیر اندیشه شهید مطهری، تحلیل فیلم های سینمایی و شبکه های اجتماعی صاحب فکر و اندیشه بود.

 وی ادامه راه و سیره زندگی شهیدان را خواسته آنان از ما دانست وگفت: ما نیز باید در این راه گام برداریم.

 حسن زاده شهدای مدافع حرم را مُهر تایید راه رشادت شهدای دفاع مقدس دانست و متذکر شد: بسیاری معتقد بودند که با گذشت 30 سال از دفاع مقدس، آرمان های آن دوره فراموش شده است و نسل جوان جنگ تکرار شدنی نیستند، اما تبلور الگوهای بارزی نظیر شهید دانشگر و هم نسل های او در جبهه مقاومت سوریه نشان داد که این انقلاب پرورش دهنده جوانانی است که برای اسلام و دفاع از مظلوم افتخارات بزرگی نصیب میهن می کنند.

 گفتنی است در این آئین علاوه بر خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسئولان این استان نیز حضور گسترده و پررنگ داشتند و با حضور خود نشان دادند که همیشه قدردان شهدا و خانواده‌های آنان هستند.

 شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 در سمنان یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) است که بیستم خردادماه سال 95 طی عملیاتی مستشاری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

 شهید عباس دانشگر عضو کانون فرهنگی هنری محمدرسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم ) سمنان بود. انتهای پیام

captcha