جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام کریمه اهل بیت(س)
کد خبر: 3730345
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام کریمه اهل بیت(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت شام ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(ع)، فاطمه معصومه(س) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی، کشوری و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، 24 تیرماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت شام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت(ع)، فاطمه معصومه(س) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی، کشوری و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، 24 تیرماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد و در بیت خادم‌القرآن عابدی برگزار شد.


این جلسه نورانی که با حضور وحید مجتهدزاده؛ قاری و داور بین‌المللی و محمد حسن‌دخت مشهدی، استاد و پیشکسوت قرآنی برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی سلطانی، رئیس مرکز خدمات قرآنیان مشهد مقدس به بیان سیره نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخت و در پایان سخنان خود، اهمیت و حفظ بخش عترتی برنامه‌های جلسات و محافل قرآنی را در کنار بخش آموزش و قرائت قرآن را متذکر شد.

در ادامه سردار علی مولوی نیز ضمن تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران به ارائه سخنانی در خصوص اهمیت تبیین چهره انقلابی شهداء و مسیر آنان در فضای جلسات قرآنی پرداخت.
وی که توفیق ۱۳۰‌ ماه حضور در جبهه‌‌های حق علیه باطل را داشته‌ و در این راه به فیض درجه جانبازی نائل شده‌ است، عنوان کرد: شهدا در دفاع از ولایت و امام خود هیچگاه کم نیاوردند، پرچم خود را سست نکردند و پرچم دفاع از اسلام را محکم نگه‌ داشتند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب امروزه، فضلیت زنده نگه‌ داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی قاریان ممتاز کشور همچون سعید ظریف، احسان قوی، خراسانی، کهنسال، میری و قاری نوجوان رضا فراستی به تلاوت قرآن پرداختند.
یادآور می‌شود، جلسه آینده 31 تیرماه، با حضور قاریان ممتاز بین ‌المللی و کشوری در انتهای بلوار فرامرز عباسی، نبش بهاران۱ (خیابان فتح)، برگزار خواهد شد.

 
 
 
ابراهیم الهی
انتهای پیام
captcha