دهه کرامت فرصتی مناسب برای احیای معارف ناب دینی است
کد خبر: 3730360
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

دهه کرامت فرصتی مناسب برای احیای معارف ناب دینی است

گروه اجتماعی - کارشناس امور قرآنی و تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: باید از فرصت معنوی دهه کرامت برای احیای مفاهیم بلند معرفتی و دینی بهره بگیریم.

دهه کرامت فرصتی مناسب برای احیای معارف ناب دینی است

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی و تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ دینی دانست و اظهار کرد: باید از فرصت معنوی دهه کرامت برای احیای مفاهیم بلند معرفتی و دینی بهره بگیریم چراکه متأسفانه برخی مفاهیم ارزشمند دینی و اخلاقی در حاشیه قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه دهه کرامت می‌تواند آغازگر نهضت عظیم ترویج سبک زندگی ائمه معصومان(ع) در جامعه باشد، افزود: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک الگوی اسلامی در شیوه زندگی است.
کریمی با اشاره به این که متأسفانه خانواده‌های ایرانی امروز گرفتار سبک زندگی غربی هستند، بیان کرد: سبک زندگی غربی هرگز برای جامعه اسلامی سعادت و تعالی را به ارمغان نخواهد آورد.
وی با بیان اینکه شیوه زندگی غربی تنها رواج دهنده مادی‌گرایی و انحراف است، عنوان کرد: تنها سبک زندگی اسلامی است که علاوه بر مستحکم نگه داشتن بنیان خانواده ها مسیر صحیح زندگی را به ما نشان می‌دهد.
کارشناس امور قرآنی و تشکّل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان این که در شیوه زندگی یک تضاد جدی بین فرهنگ غربی و اسلامی وجود دارد، یادآور شد: سبک زندگی غربی براساس لذّت‌گرایی بنا شده است و نمی‌تواند تعالی‌بخش باشد و این درحالی است که فرهنگ ناب اسلامی متکی بر اصول صحیح و درست انسانی و اخلاقی است.
انتهای پیام

captcha