برگزاری جشنواره تئاتر خصوصی؛ زمینه‌ساز ظرفیت‌های جدید در کار‌های نمایشی
کد خبر: 3730367
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

برگزاری جشنواره تئاتر خصوصی؛ زمینه‌ساز ظرفیت‌های جدید در کار‌های نمایشی

گروه فرهنگی - معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خصوصی ظرفیت‌های جدیدی را به اجرای کار‌های نمایشی اضافه خواهد کرد.

برگزاری جشنواره تئاترخصوصی؛ زمینه ساز ظرفیت‌های جدید درکار‌های نمایشی
به گزارش ایکنا از اردبیل، غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روزگشذته ۲۴ تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری سومین دوره تئاتر خصوصی در اردبیل، تصریح کرد: جشنواره تئاتر خصوصی عنوان در اردبیل با هدف پرداخت به محور‌های مرتبط تئاتر برگزار می‌شود چرا که تئاتر فقط به اجرا ختم نمی‌شود و به این موضوع باید در جامعه هنری پرداخته شود.
وی با اشاره به این که برگزاری این جشنواره به عنوان یک اقدام ارزشمند در سطح کشور محسوب می‌شود افزود: تئاتر باید به هنر‌های دیگر جان ببخشد که در این زمینه جذب جوانان و کشف استعداد‌های آن و معرفی آن به جامعه هنری برای حمایت از حوزه هنری یک اولویت اساسی و مورد نیاز است.
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: باید در استان کمبود‌های حوزه هنر را برطرف کرده و در رستای رشد و پرورش آن برنامه‌های مناسبی تدوین کنیم که این موضوع در حال حاضر با هدف شناسایی و معرف فضا‌های جدید کاری ارزشمند و تاثیرگذار است.
منوچهری تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ظرفیت‌های جدیدی را به اجرای کار‌های نمایشی اضافه خواهد کرد و به همین منظور پیگیر تداوم برگزاری این جشنواره و کارگاه‌هایی با همین محور هستیم که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه تدوین شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد که در این راستا تلاش‌های مسئولان شایسته تحسین و تقدیر است.
انتهای پیام

captcha