برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی نماز برای گروه‌های مؤثر در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3730370
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی نماز برای گروه‌های مؤثر در خراسان‌جنوبی

گروه معارف - کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی نماز، نشست‌های تخصصی نمازشناسی و شیوه‌های دعوت به نماز در استان برای گروه‌های مؤثر خبر داد.

برگزاری برنامه های متنوع آموزشی نماز برای گروه های موثر در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام علی طاهری، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان تلاش می‌کند تا برنامه‌های آموزشی و فرهنگی خود را به سمت گروه‌های موثر سوق دهد.
وی ادامه داد: مصداق گروه‌های مؤثر، نخبگان، اساتید دانشگاه، مبلغان و مبلغات حوزه‌های علمیه، مسئولان هیأت‌های مذهبی، مداحان، شوراهای روستایی، بازار و اصناف، عشایر و گروه‌های جهادی هستند که لازم است از ظرفیت آنان در ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز در بین عموم استفاده کنیم.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه برگزاری این نشست‌های تخصصی در قالب تفاهم‌نامه با مجموعه‌های جامعه هدف صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری این نشست‌ها در جامعه هدف، در طول سال و در قالب حداقل دو نشست تخصصی و آموزشی کارگاهی صورت می‌گیرد.
طاهری تصریح کرد: اعزام مدرس به این نشست‌ها با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان و از سوی مرکز تخصصی نماز کشور یا مدرسین بومی استان صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این نشست‌ها در سطح مراکز شهرستان‌ها اجرا می‌شود، اظهار کرد: یادآوری و حساس سازی اقشار اثرگذار جامعه در امر مقدس نماز و ورود به بدنه جامعه و شبکه سازی مردمی در دعوت خودجوش سایرین به نماز از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها در استان است.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی یادآور شد: باید فرهنگ نماز جماعت و اول وقت در بین مردم فراگیر و نهادینه شود.
انتهای پیام

captcha