معرفی برترین‌های جشنواره کودک و نوجوان «رضوی» در کرمان
کد خبر: 3730381
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

معرفی برترین‌های جشنواره کودک و نوجوان «رضوی» در کرمان

گروه فرهنگی - اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره استانی شعر رضوی ویژه کودکان و نوجوانان کرمان در شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان دیروز دوشنبه، 25 تیر در این مراسم نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین کودکان و نوجوانان را کاری ارزشمند و در مسیر تربیت دینی نوجوانان و توجه به ارزش‌های اسلامی عنوان کرد.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره‌ها گفت: خداوند در قرآن به خلقت انسان اشاره کرده است و پرورش عقل و روح و جسم لازمه زندگی انسان‌هاست و باید در آن دقت شود.
امام جمعه سیرجان افزود: کانون‌های پرورش فکری در پرورش روح و فکر کودکان، مسؤولیتی ارزشمند را دارند که باید به آن توجه و عمل کنند.
وی لازمه رشد ابعاد وجودی انسان را هماهنگ دانست و گفت: فیض وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در ایران فرصتی است تا خوبی و پاکی را از ائمه بیاموزیم و پیرو آنها باشیم.
یادآور می‌شود، در این جشنواره باشکوه برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله سرود، قصه‌گویی، حمل پرچم حرم امام رضا(ع) و برافراشته شدن این پرچم توسط دو نفر از خادمان حرم رضوی در محل اجرای جشنواره و بیان خاطرات و مدیحه‌سرایی توسط خادمان حرم رضوی ادامه یافت و در پایان از 140 نفر برگزیدگان استانی شانزدهمین دوره جشنواره جشنواره رضوی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha