کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی» در قروه
کد خبر: 3730386
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی» در قروه

گروه اجتماعی- کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی» با حضور پرشور خانواده‌های روحانیون اهل سنت و شیعه امروز، 25 تیرماه در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار شد.

کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی» در قروه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام آزاد، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی در پرتو وحی» با اشاره به آیات و روایات، تصویری از زندگی بر مبنای اسلام را برای حاضران ترسیم کرد.
وی برگزاری چنین برنامه‌هایی را موجب تعالی فرهنگی خواند و افزود: در زندگی زناشویی ایجاد رابطه خوب نیازمند وقت گذاشتن است و مهارت‌های ضروری برای زندگی آموختنی است.
حجت‌الاسلام آزاد با اشاره به اینکه در زندگی زناشویی ایجاد رابطه خوب نیازمند وقت گذاشتن است، بیان کرد: مهارت‌های ضروری برای زندگی آموختنی است و این را باید بدانیم که تغییرات بزرگ از تغییرات کوچک آغاز می‌شوند و لذا باید با ایجاد تغییرات کوچک در سبک زندگیمان، تغییرات بزرگ را پدید آوریم.
وی در ادامه با تاکید فراوان بر مسئله نگرش در زندگی هر فردی گفت: اگر انسان نگرش و دیدگاه خود را راجع به اتفاقات و رخدادهای زندگی مثبت نگاه دارد و به بهترین شکل در مورد آنها قضاوت کند هیچگاه دچار افسردگی نخواهد شد و همیشه خود را خوشبخت ترین فرد می‌نامد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به لزوم استمرار اینگونه همایش‌ها و سمینارها یادآور شد: مسئله خانواده و سبک زندگی اسلامی از مسائل مهم اسلام است که در این زمینه باید تمامی نهادهای فرهنگی با همکاری در برگزاری و اجرای چنین برنامه‌هایی حرکت به سمت تشکیل مدینه فاضله را هموارتر سازند.
انتهای پیام

captcha