تجلیل استاندار خراسان‌شمالی از دو خانواده شهید و جانباز در بجنورد
کد خبر: 3730398
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

تجلیل استاندار خراسان‌شمالی از دو خانواده شهید و جانباز در بجنورد

گروه اجتماعی - ستاندار خراسان‌شمالی به همراه شماری از مدیران ستادی و اجرایی با حضور در منزل دو خانواده شهید و جانباز در بجنورد، یاد و خاطره همه ایثارگران و شهدای انقلاب را گرامی داشت.

تجلیل استاندار خراسان‌شمالی از دو خانواده شهید و جانباز در بجنورد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران و آغاز دهه کرامت، محمدرضا صالحی، استاندار خراسان‌شمالی و همراهان ابتدا به دیدار خانواده شهید سیف الله ملکی رفتند که سال ۱۳۶۰ در ۲۱ سالگی در اشنویه به شهادت رسید،همسر این شهید گرانقدر که دختر شهید نیز می‌باشد، اکنون با جانباز ۴۵درصد جنگ تحمیلی ابوالقاسم بهشتی زاده ازدواج کرده است.
استاندارو هیئت همراه سپس به دیدار خانواده شهید آی محمد غلامی رفتند که در ۳۹سالگی در کربلای۵ به شهادت رسید. همسر این شهید بزرگوار نیز در قید حیات نیست و دختر بزرگ شهید تا سال ها عهده دار زندگی آنان بوده است.
صالحی، در این دیدارها سرکشی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را وظیفه همه مسئولان نظام دانست و بر حل مشکلات و دغدغه های این قشر تاکید کرد.
وی هم چنین روز دختر را به جمع حاضر تبریک گفت و برای همه خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه همسران، مادران و دختران آن ها آرزوی توفیق کرد.

captcha