تجلیل از دانش‌آموزان پژوهش‌گر لرستانی
کد خبر: 3730425
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

تجلیل از دانش‌آموزان پژوهش‌گر لرستانی

گروه فرهنگی ـ از دانش‌آموزان لرستانی پژوهش‌گر و برگزیدگان مسابقات ملیدر طی مراسمی تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر لرستانی

به گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی از دانش‌آموزان پژوهشگر و برگزیده مسابقات ملی تبیان و ابن‌سینا دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران و راه یافتگان به مسابقات آزمایشگاهی شیمی 2019 روسیه و برگزیدگان کشوری مسابقه رباتیک تجلیل شد.
در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان پژوهشگر لرستان که یک‎شنبه، 24 تیرماه در پژوهش‌سرای ناحیه دو خرم‌آباد برگزار شد از برگزیدگان جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا با همکاری و مساعدت سازمان‌ها و نهادهای تجلیل بعمل آمد.
در این مسابقات تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده کشور ۴۷۷۱ نفر، تعداد گروه‌های ثبت شده ۷۸۴ گروه، تعداد مدارس و پژوهش سراهای شرکت کننده ۱۷۳ مدرسه، و با حضور ۲۱ استان کشور برگزار شد.
در رشته مسابقات آزمایشگاهی شیمی پس از سه مرحله آزمون مجازی، کتبی و عملی؛ تیم پژوهش سرای دانش‌آموزی نواندیشان ناحیه دو خرم‌آباد با تیم سه نفره خود متشکل از امیرمحمد رضایی، علیرضا قادرپناه، علیرضا حنان و دکتر افروز بهاروند به عنوان مدرس، موفق به کسب رتبه سوم کشور شد و مجوز شرکت در مسابقات بین‌المللی روسیه را به دست آورد.
برپایه این گزارش دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شاهد ناحیه دو خرم‌آباد متشکل از ساره یاراحمدی، فاطمه اعتمادیان، نرگس میرزایی و اسماء موسیوند موفق به کسب رتبه اول ساخت آبگرمکن خورشیدی شدند این در حالی است که دبیرستان نمونه پسرانه امام جعفرصادق(ع) ناحیه دو خرم‌آباد به اسامی محمد میرزایی‌راد، امیررضا عزیزی‌پور، سیدامیررضا حیات‌الغیب و رضا رفیعی موفق به کسب رتبه دوم کشورساخت آبگرمکن خورشیدی شدند
گفتنی است که دانش‌آموزان عباس اردلانی و امیررضا فرجی از هنرستان شهید چمران ناحیه دو خرم‌آباد موفق به کسب رتبه دوم کشور مسابقات رباتیک در بخش ساخت ربات جنگجو شدند.

انتهای پیام

captcha