فیلم «ذبح» کار فیلمسازان کردستانی آماده نمایش شد
کد خبر: 3730462
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

فیلم «ذبح» کار فیلمسازان کردستانی آماده نمایش شد

گروه فرهنگی- فیلم کوتاه «ذبح» اولین اثر مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین‌پور دو فیلمساز کردستانی آماده نمایش شد.

فیلم «ذبح» کار فیلمسازان کردستانی آماده نمایش شد

به گزارش ایکنا از کردستان، سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی از فیلمسازان کردستانی اولین فیلم مشترک خود را تولید کردند، این فیلم که با حمایت و مشارکت انجمن سینمای جوانان سنندج و حوزه هنری کردستان تولید شده است داستان خانواده ای را روایت می کند که برای گذران یک زمستان سرد در روستایشان تصمیم می گیرند تنها گاو خود را بفروشند، اما فریاد پسر خانواده گاو را فراری می دهد.
این اولین همکاری آکو زندکریمی و سامان حسین پور است که نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه سیزده دقیقه‌ای را بر عهده داشتند و آماده نمایش و عرضه در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.
سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی هردو بیش از 10 سال سابقه فعالیت سینمایی دارند و هرکدام مستقلن 5 فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده اند.
عوامل فیلم کوتاه ذبح شامل فیلمنامه و کارگردان آکو زندکریمی و سامان حسین‌پور، بازیگران آن فریدون حامدی، شب بو سلیمانی، محمد قبادی، غفار خالدی، شفیع امینی و سامان عبودی، مدیر تصویربرداری حامد بقائیان، دستیاران نیز نوید زارع و آرمان صیدی هستند.
این فیلم با حمایت و پشتیبانی انجمن سینما جوان سنندج و حوزه هنری استان کردستان تولید می‌شود.
فیلم کوتاه ذبح در اورامانات و روستاهای پایگلان و گواز فیلمبرداری شد از جذابیت‌های و زیبایی‌های مناظر کردستان بی‌بهره نیست، این فیلم که اولین همکاری سامان حسین پور و آکو زندکریمی است به تازگی مراحل فنی خود را به اتمام رسانده است و برای حضور در جشنواره های بین‌المللی و ملی آماده نمایش شده است.
انتهای پیام

captcha