اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مودیان زکات می‌شود
کد خبر: 3730532
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مودیان زکات می‌شود

گروه اجتماعی - امام جمعه زنجان بر افزایش اطلاع‌رسانی عملکردهای کمیته امداد تأکید کرد و افزود: اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مودیان زکات می‌شود و آثار و برکات آن، حضور بیشتر مردم در امر پرداخت زکات است.

مشاهده آثار کمک‌ها؛ مردم برای کار خیر تشویق می‌کند
به گزارش ایکنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی در دیدار کارگزاران و مسئولان زکات استان زنجان ضمن تقدیر از کارکنان کمیته امداد و فعالان این عرصه در ترویج و جمع‌آوری زکات اظهار کرد: بخش زکات یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد را نشکیل می‌دهد و درآمد حاصل از آن برای نیازمندان هزینه می‌شود.

وی افدامات کمیته امداد در راستای جمع‌آوری و هزینه زکات را خوب و موثر دانست و افزود: کمیته امداد علاوه برخدمات در حوزه معیشت و درمان، بازوی خوبی برای ترویج، ترغیب و تشویق افراد برای مشارکت در برنامه زکات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این جلسه با تبیین اهمیت پرداخت زکات برتلاش همگانی برای ادای این فریضه الهی در جامعه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه استان زنجان از مردمانی خیر و نیکوکار برخوردار است.

خاتمی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان کمیته امداد و علمای استان، کسب رتبه پنجم استان زنجان در پرداخت زکات را حاصل به ثمر نشستن تلاش‌های مبلغان وعلما دانست و گفت: وقتی مردم آثار و برکات کمک‌های خود را در جامعه مشاهده کنند با دلگرمی و رغبت بیشتری برای کمک پیش‌قدم می‌شوند.

رئیس شورای زکات استان بر افزایش اطلاع رسانی عملکردهای کمیته امداد تاکید کرد و افزود: اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مودیان زکات می‌شود و آثار و برکات آن، حضور بیشتر مردم در امر پرداخت زکات است.

انتهای پیام
captcha