بام ایران میزبان خادمان رضوی می‌شود
کد خبر: 3730546
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

بام ایران میزبان خادمان رضوی می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده مؤسسه جوانان رضوی و برنامه‌های زیرسایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان زیرسایه خورشید، عطر رضوی را به استان چهارمحال و بختیاری هدیه می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری بسیج ابراهیم ابراهیمی نماینده مؤسسه جوانان رضوی و برنامه های زیرسایه خورشید در استان گفت: مجموعه فرهنگی مذهبی عاشقان ولایت همچون سنوات گذشته مجری برنامه های زیرسایه خورشید در دهه کرامت از ولادت کریمه اهلبیت تا میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری است.
وی افزود: برنامه های زیرسایه خورشید با حضور کاروان خدام و پرچم متبرک حرمین شریفین، با محوریت اشاعه سبک زندگی معنوی خانم حضرت معصومه سلام الله علیها و زندگی فرهنگی و جهادی آقا امام رضا علیه السلام و سرکشی و حمایت از مناطق محروم و اقشار مستضعف جامعه اجرا خواهد شد.
ابراهیمی گفت: کاروان زیرسایه خورشید متشکل از 9 نفر خدام و پرچم متبرک حرمین شریفین در قالب دو تیم از عصر جمعه 29تیرماه وارد استان شده و تا 5مردادماه به تمام شهرستان های 9گانه ی چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.
به گفته وی، جشن های مردمی دهه کرامت، دیدار با بیماران در بیمارستان ها و سرکشی از زندانیان، حضور در مراکز نگهداری معلولین و افراد بی سرپرست از برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.
انتهای پیام

 

captcha