100 درصد هزینه مسابقات قرآن از اوقاف تامین می‌شود
کد خبر: 3730551
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

100 درصد هزینه مسابقات قرآن از اوقاف تامین می‌شود

گروه‌ فعالیت‌های قرآنی-دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریمگفت: 100 درصد هزینه مسابقات قرآن کریم از سوی اوقاف و امور خیریه تامین می‌شود.

100 درصد هزینه مسابقات قرآن از اوقاف تامین می‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با بیان اینکه مسابقات استان در دو بخش آوایی و معارفی برگزار شد، اظهار کرد: در بخش معارفی که در تاریخ 21 تیر ماه در آستانه امام زاده عباس ساری برگزار شد حدود 200 نفر در رشته معارف، احادیث، نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در مرحله آوایی رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان با حضور 400 نفر از متسابقین که 200 نفر بانوان و 200 نفر آقایان هستند از امروز 25 تیرماه تا 28 تیرماه در باشگاه برق ساری در حال برگزاری است.
سیفی تصریح کرد: در حال حاضر افتتاحیه این مسابقات با بیانات آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه آغاز شد و قرار است در اختتامیه این مسابقات استاندار مازندران حضور یابد و اهدای جوایز به برترین‌ها اهدا شود.
وی افزود: قبل از برگزاری مسابقات قرآنی گروه‌های تواشیح در اداره کل اوقاف مازندران به رقابت پرداختند که در مجموع راه یافتگان مسابقات استانی بیش از 700 نفر بوده که طی چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.
دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری که در اراک راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: 100 درصد هزینه مسابقات قران کریم از سوی اوقاف و امور خیریه تامین می‌شود و در این راستا از همکاری مدیر عامل برق منطقه‌ای و مدیریت باشگاه برق استان و نیز مسئولان امنیتی تقدیر و تشکر داریم.
انتهای پیام

captcha