روحیه بسیجی؛ راه برون‌رفت از بحران/ از خودگذشتگی را به دانش آموزان بیاموزیم
کد خبر: 3730554
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
بطحایی:

روحیه بسیجی؛ راه برون‌رفت از بحران/ از خودگذشتگی را به دانش آموزان بیاموزیم

گروه جامعه ــ وزیر آموزش و پرورش راه برون رفت کشور از بحران را داشتن روحیه بسیجی برشمرد و گفت: جای خالی آموزش از خود گذشتگی به دانش آموزان در مدارس مشهود است.

روحیه بسیجی؛ راه برون‌رفت از بحران/ از خودگذشتگی را به دانش آموزان بیاموزیم

به گزارش خبرنگار ایکنا، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش امروز، ۲۵ تیرماه، در مراسم اختتامیه چهاردمین جشنواره علمی فرهنگی فرهنگیان بسیجی به ایراد سخنرانی پرداخت و آنچه که می‌تواند کشور را از بحران بیرون ببرد را داشتن روحیه بسیجی دانست.

وی شرایط کشور را خطیر دانست و گفت: دشمنی دشمنان و راس آن ترامپ به اوج خود رسیده است. شرایطی که از حیث اقتصادی در چند ماه آینده بدتر می‌شود.

بطحایی بیان کرد: طی سال‌های پس از انقلاب با راهبری مقام معظم رهبری به عنوان کشوری قدرتمند و مقتدر در منطقه خاورمیانه بوده ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

وی به میزبانی ایران برای المپیاد جهانی زیست شناسی اشاره و عنوان کرد: مسئول برگزاری این المپیاد با دیدن تهران و ایران شگفت زده شده بود و  گفت: ۷۱ کشور شرکت کردند که از این تعداد 21 کشور اروپایی بودند. در این فضایی که دشمنان ما علیه ایران درست کرده اند، برای ما افتخار است که 71 کشور حضور می یابند و امنیت کامل را در ایران می بینند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تنها با روحیه بسیجی می توانیم از شرایط سخت و خطیر بگذریم، گفت: در این شرایط باید از خودگذشتی کرد و به منافع جمع نگریست. همچنین این مهم را باید به دانش آموزان بیاموزیم چرا که در حال حاضر جای آن در مدارس ما خالی شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی را باید تقویت کنیم چرا که تنها راه نجات آموزش و پرورش ما تقویت روحیه بسیجی است.

انتهای پیام

captcha