۱۸ داور بین‌المللی و کشوری مسابقات قرآن خراسان رضوی را قضاوت می‌کنند
کد خبر: 3730576
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

۱۸ داور بین‌المللی و کشوری مسابقات قرآن خراسان رضوی را قضاوت می‌کنند

فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از قضاوت ۱۸ داور بین‌المللی و کشوری در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.

قضاوت 18 داور در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف
جعفر حسینی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان از صبح 25 تیرماه آغاز شده که تا 27 تیرماه ادامه داد.
وی افزود: در بخش بانوان، خانم‌ها نظری در رشته تجوید، مریم خطیب در رشته وقف و ابتداء، مریم افخمی در رشته حسن حفظ، آقایی در رشته لحن، ملیحه اسحاق نژاد در رشته صوت و صحراگرد در رشته دعاخوانی قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده دارند.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات استانی در بخش آقایان با حضور 250 متسابق از نهم مرداد آغاز خواهد شد و تا یازدهم مردادماه در محل مهدیه آیت الله خامنه‌ای واقع در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه دارد.
وی در تشریح تیم داوری مسابقات قرآن در بخش آقایان، ابراز کرد: در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی 12 داور بین‌المللی و کشوری با حضور استاد هاشم روغنی به عنوان سرپرست هیئت داوران عهده دار قضاوت مسابقات هستند.
حسینی تصریح کرد: در بخش آقایان نیز اساتیدی چون جواد پناهی و عباس امام جمعه در رشته تجوید، استاد حکیم باشی و سیدجواد سادات فاطمی در رشته وقف و ابتداء، استاد مهدی حسنی و حمید درایتی در رشته حسن حفظ قضاوت خواهند کرد.

مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همچنین استاد حمید شاکرنژاد و استاد شاه میوه در رشته لحن، استاد حمید هروی و استاد محمد عباسی در رشته صوت و استاد واضحی و استاد محمد علی شیعه در رشته دعا خوانی به داوری در این دوره از مسابقات خواهند پرداخت.
انتهای پیام

 

captcha